دوره 1399, شماره 40
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نقش فرهنگ سازمانی بر نوآوری و تغییر در سازمان
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2020-05-21)هدف از این پژوهش، تعیین نقش فرهنگ سازمانی بر نوآوری و تغییر در سازمان است. از آنجا که در عصر حاضر، نوآوری و تغییر یکی از مهم ترین الزامات و مزیت های رقابتی برای بقا و رشد هر سازمان است لذا در این تحقیق به بررسی شاخص های ...
-
ارائه مدل جبران خدمات مادی و غیرمادی با رویکرد بهره وری نیروی انسانی
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2020-05-21)در این مقاله سعی بر آن است تا در حوزه جبران خدمات مادی و غیرمادی، مدل مناسبی با تکیه بر رویکرد بهره وری نیروی انسانی برای شرکت ملی گاز ایران ارائه شود. پژوهش حاضر در پی پاسخ به سوال زیر است که آیا بین نظام جبران خدمات خدمات ...
-
طراحی و آزمون مدل توسعه سرمایه اجتماعی بازاریابی بانکها با رویکرد کیفی پدیدارشناسی و نقش آن در وفاداری مشتریان
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2020-05-21)پژوهش حاضر با هدف طراحی مدلی برای توسعه سرمایه اجتماعی در بخش بازاریابی بانکهای ملی و ملت و بررسی نقش آن در وفاداری مشتریان انجام شده است. این پژوهش از جهت هدف به صورت کاربردی و از نظر روش به صورت تحلیلی و اکتشافی و از ...
-
بررسی رضایتمندی ارتباطی مشتریان
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2020-05-21)امروزه با توجه به افزایش رقابت در فضای کسبوکار حکم بر صنعت بانکداری کشور، تغییرات قابلتوجهی در رفتار مشتریان حاصلشده است. هدف از این پژوهش، بررسی رضایتمندی ارتباطی مشتریان: تبیین نقش کیفیت خدمات رضایت مشتری، وفاداری ...
-
بررسی رابطه بین مؤلفههای تابآوری سازمانی با موفقیت و تداوم کسب و کار بانکها
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2020-05-21)یکی از مهمترین راهکارهای موفقیت و تداوم کسب و کار بانکها، ایجاد ظرفیت پایداری به منظور مواجهه با تغییرات و تهدیدات محیطی است. در علم مدیریت رسیدن به چنین هدفی در قالب مفهومی با نام تابآوری سازمانی نمود پیدا میکند. هدف ...



