دوره 1397, شماره 33

 

ارسال های اخیر

  • شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر اثربخشی سیستم‌های اطلاعاتی منابع انسانی 

    کریمی, بهناز؛ عطایی, محمد (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-08-23)
    در این تحقیق به شناسایی و اولویت­بندی عوامل موثر بر اثربخشی سیستم­های اطلاعاتی منابع انسانی در استانداری قزوین پرداخته شد. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه کارشناسان اداری استانداری قزوین، با حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی و 5 سال ...

  • شناسایی میزان رابطه ابعاد اندازه‌گیری کیفیت خدمات لجستیک در شرکت‌های حمل ونقل کالا در بازار ایران 

    احمدی, مهشید؛ بدیع‌زاده, علی (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-08-23)
    امروزه بر کسی پوشیده نیست که راه رسیدن به فرایند توسعه اقتصادی تنها با عبور از پل مستحکمی به نام حمل و‌نقل امکان‌پذیر است. از سوی دیگر در فضای رقابتی شدید کنونی، کلید مزیت رقابتی پایدار، ارائه خدمات با کیفیت بالا است. در ...

  • بررسی رابطه مولفه‌های هوش هیجانی تهیه‌کنندگان صورت‌های مالی و کیفیت گزارشگری مالی در بورس اوراق بهادار تهران 

    احمدی, حسن؛ ولی پور, هاشم؛ جمالی, غلامرضا (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-08-23)
    ﺣﺴﺎﺑﺪاران ﻣﺴﺆولیت ﺣﺴﺎس و دﺷﻮاری درﺗﻔﺴﯿﺮ ﻣﺒﺎدﻻت و اراﺋﻪ آﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﮔﺰارش‌ﻫـﺎی ﻣـﺎلی، جهت اﺳـﺘﻔﺎده ﮔﺮوه‌های ذﯾﻨﻔـﻊ به منظور ارزﯾﺎﺑﯽ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﺮکت‌ها دارﻧﺪ، بنابراین ارائه اطلاعات با کیفیت نامطلوب موجب سلب اعتماد عموم به ...

  • بررسی اثرات بازیابی خدمات بر رضایت مشتری از بهبود خدمات 

    شمس, غزال؛ دلوی, محمدرضا (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-08-23)
    مفاهیم کیفیت خدمات و رضایت مشتریان از جمله مفاهیم بسیار مهم در نظریه­های بازاریابی می­باشند. با توجه به اهمیت بخش خدمات، افزایش کیفیت و ایجاد رضایت­مندی در این بخش، حتی از بخش تولید کالا نیز با اهمیت­تر تلقی می­شود. تحقیق ...

  • تاثیر رتبه مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برآورد سرمایه‌گذاران از ارزش بنیادی شرکت 

    گروسی, حبیب اله؛ ایزدی نیا, ناصر؛ دستگیر, محسن (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-08-23)
    هدف این پژوهش بررسی تاثیر رتبه مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برآورد سرمایه­گذاران از ارزش بنیادی شرکت است. با عنایت به عدم رتبه­بندی شرکت­ها از نظر مسئولیت­پذیری اجتماعی در ایران، برای تعیین رتبه مسئولیت­پذیری اجتماعی شرکت­های ...

  • تعامل با ذینفعان راهبردی از طریق مدل تعاملی 

    حیاتی, منوچهر؛ مشبکی, اصغر؛ خورشیدی, عباس؛ مرتضوی, مهدی (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-08-23)
    شناخت درست و کامل ذینفعان یکی از بخش­های اصلی و هنر تصمیم­گیری راهبردی است. بانک­ها بعنوان بخش مهمی از اقتصاد کشور با ذینفعان متعددی و حساسی مواجه­اند و تغییرات مختلفی را در ساختار ذینفعان خود تجربه می­کنند. شناخت و طبقه­بندی ...

  • طراحی مدل فرایندی نیل به مدیریت منابع انسانی باتعهد بالا در سازمان‌های دولتی 

    کلهر, احمد؛ معمارزاده طهران, غلامرضا؛ مدیری, محمود (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-08-23)
    هدف تحقیق حاضر، ارائه مدلی مناسب جهت دستیابی سازمان‌های دولتی ایران به مدیریت منابع انسانی با تعهد بالا با توجه به ویژگی‌های خاص آن‌ها می باشد، که به کارگیری آن موجب افزایش تعهد کارکنان به سازمان و افزایش بهره‌وری وعملکرد ...