مرور دوره 1396, شماره 31 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
ارائه مدل ترکیبی از تحلیل پوششی دادهها و تصمیمگیری چندهدفه به منظور بدست آوردن امتیاز کارایی واحدهای تصمیمگیرنده در محیط خاکستری
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)مدل تحلیل پوششی دادهها یکی از روشهای سنجش کارایی بوده که جهت ارزیابی واحدهای تصمیمگیرنده متجانس به کار میرود، اما در استفاده از این تکنیک به ازای n واحد تصمیمگیرنده جهت بهدست آوردن کارایی، نیازمند n بار فرمولنویسی ...
-
شناسایی تأثیرات جهانیشدن بر مدیریت دولتی ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)جهانی شدن پدیدهای است که تمام عرصههای فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را تحتتاثیر خودش قرار داده است و این امر بیشک آثاری بر مدیریت دولتی هر کشوری دارد. لذا هدف این پژوهش شناسایی آثار جهانی شدن بر مدیریت دولتی ایران ...
-
شناسایی چالشها و راهکارهای الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی با رویکرد تولید در کلاس جهانی
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)پیوستن به سازمان تجارت جهانی، بازار رقابتی بزرگی را پیش روی تولیدکنندگان ایرانی میگشاید که از طریق آن میتوانند توانمندیهای خویش را جهانی سازند. بسیاری از صنایع در محیط رقابتی کنونی نیازمند برنامهریزی و تصمیمگیری مناسب ...
-
انتخاب تأمینکننده بر اساس دیدگاههای خوشبینانه و بدبینانه
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)در مدلهای قابل کنترل برای ارزیابی کارآیی تأمینکنندگان، فرض بر این است که همهی معیارها قابل کنترل هستند؛ یعنی در کنترل مدیریت هر تأمینکننده هستند و به صلاحدید مدیر تغییر میکنند. این مدلها انتخاب تأمینکنندگان را در ...
-
بررسی عوامل تاثیرگذار بر رفتار مصرفی سبز پایدار
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)تغییر سبک زندگی و الگوی مصرف پس از رشد جمعیت و شهرنشینی، همچنین تغییرات ایجاد شده در شرایط آبوهوایی و منابع کره زمین، لزوم بازنگری در برنامههای تولید و مصرف را نمایان ساخته است؛ در این میان، تولید و مصرف محصولات سبز به ...
-
تاثیر سرمایه اجتماعی بر انتخاب نام تجاری مصرفکنندگان
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)یکی از مسائل مهم که افراد به عنوان مصرفکنندگان محصولات و خدمات با آن در ارتباط هستند، انتخاب نام تجاری محصول یا خدمت موردنظر میباشد. همچنین بهرهگیری از سرمایه اجتماعی هر فرد میتواند در امر انتخاب و تصمیمگیری به وی کمک ...



