مرور دوره 1396, شماره 31 بر اساس تاریخ انتشار

  • ارائه مدل ترکیبی از تحلیل پوششی داده‌ها و تصمیم‌گیری چندهدفه به منظور بدست آوردن امتیاز کارایی واحدهای تصمیم‌گیرنده در محیط خاکستری 

    علی‌نژاد, علیرضا؛ کاکاوند, حسین؛ کاظمی, ‌ ابوالفضل؛ شکورلو, علی (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)
    مدل تحلیل پوششی داده‌ها یکی از روش‌های سنجش کارایی بوده که جهت ارزیابی واحدهای تصمیم‌گیرنده متجانس به کار می‌رود، اما در استفاده از این تکنیک به ازای n واحد تصمیم‌گیرنده جهت به­دست آوردن کارایی، نیازمند n بار فرمول­نویسی ...

  • شناسایی تأثیرات جهانی‌شدن بر مدیریت دولتی ایران 

    واعظی, رضا؛ پوربهروزان, علی (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)
    جهانی شدن پدیده­ای است که تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را تحت­تاثیر خودش قرار داده است و این امر بی­شک آثاری بر مدیریت دولتی هر کشوری دارد. لذا هدف این پژوهش شناسایی آثار جهانی شدن بر مدیریت دولتی ایران ...

  • شناسایی چالش‌ها و راهکارهای الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی با رویکرد تولید در کلاس جهانی 

    یحیی‌زاده‌فر, محمود؛ آقاجانی, حسنعلی؛ مدهوشی, مهرداد؛ متاجی, خضرالله (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)
    پیوستن به سازمان تجارت جهانی، بازار رقابتی بزرگی را پیش روی تولیدکنندگان ایرانی می‌گشاید که از طریق آن می‌توانند توانمندی­های خویش را جهانی سازند. بسیاری از صنایع در محیط رقابتی کنونی نیازمند برنامه­ریزی و تصمیم­گیری مناسب ...

  • انتخاب تأمین‌کننده بر اساس دیدگاه‌های خوشبینانه و بدبینانه 

    عزیزی, حسین؛ امیرتیموری, علیرضا؛ فرضی‌پور صائن, رضا (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)
    در مدل‌های قابل کنترل برای ارزیابی کارآیی تأمین­کنندگان، فرض بر این است که همه‌ی معیارها قابل کنترل هستند؛ یعنی در کنترل مدیریت هر تأمین­کننده هستند و به صلاحدید مدیر تغییر می‌کنند. این مدل‌ها انتخاب تأمین‌کنندگان را در ...

  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر رفتار مصرفی سبز پایدار 

    عباسی, جواد؛ رضائی, عاطفه (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)
    تغییر سبک زندگی و الگوی مصرف پس از رشد جمعیت و شهرنشینی، همچنین تغییرات ایجاد شده در شرایط آب­وهوایی و منابع کره زمین، لزوم بازنگری در برنامه‌های تولید و مصرف را نمایان ساخته است؛ در این میان، تولید و مصرف محصولات سبز به ...

  • تاثیر سرمایه اجتماعی بر انتخاب نام تجاری مصرف‌کنندگان 

    گودرزوند چگینی, مهرداد؛ هاشمی, سید حامد‌؛ یوسفی, مینو (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)
    یکی از مسائل مهم که افراد به عنوان مصرف­کنندگان محصولات و خدمات با آن در ارتباط هستند، انتخاب نام تجاری محصول یا خدمت موردنظر می‌باشد. همچنین بهره­گیری از سرمایه اجتماعی هر فرد می‌تواند در امر انتخاب و تصمیم­گیری به وی کمک ...