مرور دوره 1396, شماره 30 بر اساس تاریخ انتشار

  • بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری 

    احمدی الوار, زهرا؛ پوراشرف, یاسان اله (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2017-11-22)
    این مطالعه با هدف بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک­های شهرستان پلدختر صورت گرفته است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر شیوه گردآوری داده­ها، توصیفی و پیمایشی از نوع همبستگی ...

  • شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعه نوآوری در نظام پیشنهادات با روش AHP فازی 

    ناصر صدرآبادی, علیرضا؛ دلشاد, زهرا (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2017-11-22)
    امروزه نظام پیشنهادات در سازمان­های دولتی و خصوصی به عنوان راهکاری برای خروج از عدم پیشرفت سازمان در محیط خود مطرح شده است. در این پژوهش با مرور ادبیات نظری و نظرسنجی از خبرگان و کارشناسان، عوامل و زیرشاخص­های عوامل مؤثر ...

  • شناسایی عوامل اثرگذار بر تحول سلامت اداری 

    معمارزاده طهران, غلامرضا؛ نجفی, مهناز (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2017-11-22)
    هدف از این پژوهش شناسایی عوامل اثرگذار بر تحول سلامت اداری است که در آن محقق به دنبال چگونگی ایجاد سلامت اداری در یک سازمان مهم در اداره امور شهری، یعنی شهرداری تهران است. بدین منظور ابتدا ادبیات موضوع مورد بررسی قرار گرفته ...

  • ارائه یک چارچوب برای پذیرش بانکداری موبایلی با استفاده از توسعه مدل پذیرش فناوری 

    طالقانی, محمد؛ حقگوفرد, زینب (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2017-11-22)
    بانکداری موبایلی یکی از جدیدترین فناوری‌ها در حوزه بانکداری می‌باشد که با وجود منافع فراوان، کاربران بسیار کمی در ایران دارد. پژوهش حاضر، با هدف شناخت عوامل موثر بر پذیرش بانکداری موبایلی با استفاده از ادغام تئوری یکپارچه ...

  • ارائه الگوی توانمند سازی کارکنان در صنعت خودروسازی 

    شاه قلیان, کیوان؛ نادری, شاهد (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2017-11-22)
    در این مقاله توانمندسازی شغلی کارکنان شرکت خودروسازی سایپا مورد بررسی و شبیه سازی قرار گرفته است و با مطالعات کتابخانه ای و تجمیع نظریات خبرگان هفت عامل به عنوان عوامل اصلی توانمندسازی مد نظر قرار گرفته است. سپس به منظور ...

  • تدوین الگوی مدیریت دانش (شناسایی زیرساخت‌ها، ابزارها و حوزه های دانشی) 

    اردلان, امید؛ محمدی فاتح, اصغر؛ الوانی, سید مهدی (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2017-11-22)
    ﻫﺪف اﺻﻠﯽ ﻣﻘﺎﻟﻪ، تدوین الگوی مناسب ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ در ﺑﺎﻧﮏ حکمت ایرانیان ﻣﯽ­ﺑﺎﺷﺪ. به همین دلیل، از هر دو رویکرد کمی و کیفی به طور جداگانه در تکمیل الگو، پیروی شده است. در فاز کمی، از طریق تحلیل عاملی اکتشافی تعداد 14زیرساخت­ ...