مرور دوره 1392, شماره 14 بر اساس موضوع "کیفیت کارکردی (وظیفه ای) فرآیند"

  • طراحی مدل ارزیابی کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان در بانک های دولتی ایران 

    سیدصالحی, سیدعلیرضا (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2013-11-22)
    طی سالیان اخیر توجه ویژه­ای از جانب محققین به مفهوم و مدل­های کیفیت خدمات مبذول شده است. با توجه به تأثیر تفاوت­های زمینه­ای بر تعداد شاخص­ها یا تعداد و مفهوم ابعاد کیفیت خدمات، بسیاری از محققین بر طراحی مدل­های سنجش کیفیت ...