نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorابراهیمی, رحیمfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T19:28:55Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T19:28:55Z
dc.date.available1399-07-08T19:28:55Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T19:28:55Z
dc.date.issued2008-03-20en_US
dc.date.issued1387-01-01fa_IR
dc.date.submitted2015-02-18en_US
dc.date.submitted1393-11-29fa_IR
dc.identifier.citationابراهیمی, رحیم. (1387). پیش‌بینی تاخیر خود‌اشتعالی در موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن. سوخت و احتراق, 1(1)fa_IR
dc.identifier.issn2008-3629
dc.identifier.urihttp://www.jfnc.ir/article_46106.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/67587
dc.description.abstractراندمان بالای گرمایی همراه با تولید پایین اکسیدهای نیتروژن‏، موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن را در زمره‌ ایده‌های اصلی موتورهای آینده قرار داده است. کنترل زمان خود‌اشتعالی در موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن مشکل اصلی تجاری شدن آن است. بر این اساس، الگوی هو و کک، الگوی شل و الگوی انتگرال کوبش برای پیش‌بینی ‌شروع خود اشتعالی برای استفاده در سیستم کنترل موتور پیشنهاد و با هم مقایسه شدند. در الگوی انتگرال کوبش دو رابطه‌‌ جدید برای پیش‌بینی شروع مرحله‌ اول و دوم احتراق پیشنهاد شد. مقایسه‌ اختلاف میانگین مقادیر به دست آمده از الگوهای نظری با مقادیر آزمایشگاهی و زمان محاسبه‌ آنها نشان می‌دهد که الگوی انتگرال کوبش بهترین تطبیق و کم­ترین زمان محاسبه را در پیش‌بینی شروع مرحله‌ اول و دوم احتراق دارد.fa_IR
dc.format.extent190
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن احتراق ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofسوخت و احتراقfa_IR
dc.relation.ispartofFuel and Combustionen_US
dc.subjectموتورfa_IR
dc.subjectشروع احتراقfa_IR
dc.subjectالگوی انتگرال کوبشfa_IR
dc.subjectالگوی هو و ککfa_IR
dc.subjectالگوی شلfa_IR
dc.titleپیش‌بینی تاخیر خود‌اشتعالی در موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگنfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume1
dc.citation.issue1


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد