نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-08T19:26:18Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T19:26:18Z
dc.date.available1399-07-08T19:26:18Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T19:26:18Z
dc.date.issued2012-11-21en_US
dc.date.issued1391-09-01fa_IR
dc.date.submitted2012-02-06en_US
dc.date.submitted1390-11-17fa_IR
dc.identifier.citation(1391). بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان؛ مطالعه موردی در بانک کشاورزی استان ایلام. مطالعات منابع انسانی, 2(3), 35-50.fa_IR
dc.identifier.issn91/39176
dc.identifier.urihttp://www.jhrs.ir/article_66366.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/66648
dc.description.abstractتحقیق حاضر به ارزیابی عوامل موثر بر وفاداری ­مشتریان بانک کشاورزی استان ایلام می‌پردازد. ارزیابی میزان وفاداری مشتریان با استفاده از مدل مفهومی معروف شش‌بعدی یوپان شامل عوامل مربوط به مشتری (رضایت مشتری، اعتماد مشتری، برنامه‌های وفاداری مشتری) و عوامل مربوط به خدمات (ارزش ادراک شده، کیفیت خدمات، شهرت برند) صورت گرفت. جامعه آماری پژوهش، کلیه مدیران و کارکنان بانک کشاورزی استان ایلام بود. داده‌های پژوهش از طریق ابزار پرسش‌نامه جمع‌آوری گردید. برای تحلیل یافته‌های پژوهش، به‌دلیل غیرنرمال بودن داده‌ها از آزمون دو جمله­ای و برای اولویت‌بندی از تحلیل واریانس فریدمن استفاده گردید. یافته‌ها حاکی از تأثیر تمامی مولفه‌های تحقیق است. نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس فریدمن، مربوط به عوامل مربوط به مشتری نشان می‌دهد که بالاترین رتبه به اعتماد، و پایین­ترین رتبه به برنامه‌های وفاداری مربوط می‌باشد. همچنین نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس فریدمن مربوط به عوامل مربوط به خدمت نشان می‌دهد بالاترین رتبه مربوط به شهرت برند، و پایین­ترین رتبه مربوط به کیفیت خدمات می‌باشد.fa_IR
dc.format.extent594
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریتfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات منابع انسانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Human Resource Managementen_US
dc.subjectرضایتfa_IR
dc.subjectاعتمادfa_IR
dc.subjectبرنامه‌های وفاداریfa_IR
dc.subjectارزش ادراک شدهfa_IR
dc.subjectکیفیت خدماتfa_IR
dc.subjectشهرت برندfa_IR
dc.titleبررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان؛ مطالعه موردی در بانک کشاورزی استان ایلامfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue3
dc.citation.spage35
dc.citation.epage50


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد