دوره 2, شماره 1

 

ارسال های اخیر

  • ارزیابی رفتار شهروندی سازمانی کارشناسان زن دانشگاه تهران 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2012-05-21)
    پژوهش حاضر با هدف ارزیابی رفتار شهروندی سازمانی کارشناسان ‌زن دانشگاه تهران صورت گرفته است. جامعه آماری شامل تمام کارشناسان زن دانشگاه تهران بوده که تعداد آنها برابر با 762 نفر گزارش شد. با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی ...

  • تأثیر توانمندسازی روانشناختی کارکنان بر توسعه سازمان یادگیرنده در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2012-05-21)
    توسعۀ یادگیری سازمانی به­وجود شرایط و بستری مناسب نیاز دارد. در این میان نقش عوامل      انسانی- اجتماعی در ایجاد سازمان یادگیرنده بسیار تعیین­کننده است. لذا برخورداری سازمان از کارکنانی توانمند می­تواند به ایجاد آمادگی ...

  • تبیین و ارائه الگوی جامع فرهنگ نوآوری 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2012-05-21)
    اگرچه در ارتباط با هر یک از مقوله­های مرتبط با فرهنگ و نوآوری ادبیات نسبتاٌَ گسترده­ای وجود دارد، اما متونی که به‌طور مشخص ارتباط این دو حیطه را مورد بررسی قرار دهند نسبتاٌَ محدود است. نوآوری پدیده­ای پیچیده و چند بعدی است ...

  • مدل سه مرحلهای مدیریت خشم برای مدیران 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2012-05-21)
    آشنایی با مقوله خشم و توانمندی در مدیریت خشم، یکی از مباحث مهم مورد نیاز انسان‌ها در دنیای پر استرس کنونی است. شاغلین در سازمان‌ها ملزم به ارائه رفتارهای سازمانی مورد قبول و حرفه‌ای هستند و این موضوع با بالاتر رفتن سطح ...

  • شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد و مولفه‌های شایستگی مدیران: تحلیل محتوای مدل‌های شایستگی مدیران 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2012-05-21)
    در تئوری­های جدید مدیریت استراتژیک به­نام تئوری منبع-محور، شایستگی منابع انسانی به­ویژه شایستگی مدیران از اهمیت بالایی برخوردار است. یک الگوی شایستگی به­عنوان یک ابزار منابع انسانی برای انتخاب، آموزش و پرورش، ارزیابی و ...

  • تأثیر سرمایه فکری و فرآیند یادگیری بر عملکرد سازمانی 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2012-05-21)
    وقوع رویدادهایی مانند گسترش رقابت، پیشرفت فناوری اطلاعات، تغییر ساختارهای سازمانی و تلاش همه‌جانبه واحدهای اقتصادی برای احراز رتبه برتر، ضرورت توجه به بهبود مستمر عملکرد سازمانی را دوچندان کرده است. یکی از عوامل مؤثر بر ...