دوره 7, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
توسعه کارآفرینی سازمانی از طریق توانمندسازهای دانش
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2017-05-22)بهرهمندی سازمان از رویکرد کارآفرینی برای نیل به بقا، رشد و توسعه نیازمند پرورش رفتارهای کارآفرینانه در میان اعضای سازمان است. مدیریت دانش نقش تعیینکنندهای در خلق و کاربرد دانش سازمانی و درنتیجه توسعه ایدهها و ...
-
بررسی تاثیر معنویت بر فرسودگی شغلی و تمایل به ترک خدمت کارکنان
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2017-05-22)مهمترین عامل بهرهوری در سازمانها و در نهایت شکوفایی هر جامعهای در بهبود منابع انسانی و پرورش نیروی انسانی آن نهفته است. معنویت درکار تجربهای از ارتباط و اعتماد متقابل میان افرادی است که در یک فرآیند کاری با هم همکاری ...
-
تحلیل کانونی روابط چندگانه مولفه های کارایی سازمانی با اخلاق سازمانی و استرس شغلی در کارکنان دانشگاه اصفهان
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2017-05-22)مروری بر ادبیات مولفههای کارایی سازمانی، با دو پیامد مهم اخلاق سازمانی و استرس شغلی آشکار ساخت که روابط چندگانه و اثرات متقابلی میان آنها وجود دارد. از اینرو پژوهش حاضر با هدف تحلیل کانونی روابط چندگانه مولفههای ...
-
ارزیابی اثربخشی و چالش های مدیریت منابع انسانی در شهرداری منطقه 4 تهران
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2017-05-22)هدف این پژوهش، بررسی اثربخشی کارکردهای مدیریت منابع انسانی است؛ عمده کارکردهای مورد بررسی، فرایند استخدام (برنامهریزی، کارمندیابی و انتخاب)، طراحی مشاغل، آموزش و توسعه منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، جبران خدمت و ...
-
شناسایی و اولویت بندی فازی پیشایندهای رضایت شغلی
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2017-05-22)رضایت شغلی، بیانگر میزان نگرش مثبت یک کارمند در مورد به شغل خود است. رضایت شغلی عاملی است که به صورت گسترده در پژوهشهای سازمانی مورد مطالعه قرار گرفته است. مدلهای مختلفی برای ارزیابی رضایت شغلی ارائه شده است. پژوهشهای ...
-
رابطه سیستم مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمان
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2017-05-22)هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه سیستم مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش واسطهای جهت گیری استراتژیک به روش تحلیل مسیر است. بدین منظور، 168 نفر از کارکنان دفاتر بیمه ایران در پژوهش حاضر شرکت کردند. ...
-
سنجش کیفیت خدمات در مؤسسات آموزشی بر مبنای مدل سروکوال
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2017-05-22)امروزه تردیدی نیست که رمز بقا و پیشرفت سازمانهای خدماتی، ارایه خدمات با کیفیت برتر است: در این راستا سنجش کیفیت خدمات اهمیت انکارناپذیری دارد. هدف از پژوهش حاضر سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی ...
-
نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در تاثیر عدالت سازمانی و استرس شغلی بر عملکرد سازمانی در مراکز آموزش عالی
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2017-05-22)با توجه به نقش همه جانبه آموزش عالی و دانشگاهها در زندگی اجتماعی انسانها نقش عدالت در این سازمانها پیش از پیش آشکارتر شده است. دانشگاهها در حقیقت نمادی از جامعه بوده و تحقق و اجرای عدالت در آن بهمنزله تحقق ...



