• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تعلیم و تربیت استثنایی
    • دوره 3, شماره 3
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تعلیم و تربیت استثنایی
    • دوره 3, شماره 3
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ساختار آموزش و پرورش کودکان و دانش آموزان آسیب دیده بینایی (4تا 6-1-3- 1380)

    (ندگان)پدیدآور
    ظروفی, محمدرضا
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    مروری
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    در فایل منابع موجود می باشد  
    کلید واژگان
    دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی
    آموزش
    بینایی
    آموزش‌وپرورش کودکان و دانش‌آموزان آسیب‌دیده
    پرورش کودکان و دانش‌آموزان آسیب‌دیده
    ساختار آموزش‌وپرورش کودکان و دانش‌آموزان
    آموزش افراد آسیب‌دیدهء بینایی
    ساختار آموزش و پرورش کودکان
    تأسیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی
    مصوبه
    آسیب دیده بینایی

    شماره نشریه
    3
    تاریخ نشر
    2001-10-01
    1380-07-09
    ناشر
    سازمان آموزش و پرورش استثنایی

    شاپا
    1727-3145
    URI
    http://exceptionaleducation.ir/article-1-2135-fa.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/647026

    Related items

    Showing items related by title, author, creator and subject.

    • مروری بر جدید ترین سخت افزارها و نرم افزارهای کمک آموزشی ویژه ی کودکان و دانش آموزان نابینا و کم بینا 

      هاشمی صنعتی, امید؛ همت, زهرا (سازمان آموزش و پرورش استثنایی, 2021-07-01)
      چکیده رشد روز افزون کمی و کیفی فناوری های گونا گون آموزشی رایانه ای ویژه ی دانش آموزان نابینا و کم بینا در دنیا، متولیان، مربیان و والدین کودکان و دانش آموزان با آسیب بینایی را بر آن می دارد تا با پیگیری تازه ترین اخبار ...

    • فناوری‌های کمکی برای آموزش و توان‌بخشی کودکان و نوجوانان با آسیب بینایی 

      عاشوری, محمد (سازمان آموزش و پرورش استثنایی, 2024-12-01)
      چکیده زمینه و هدف: نگرش جامعه به کودکان و نوجوانان با آسیب بینایی در سطح جهان در راستای گسترش فناوری در حال تغییر است. از نظام های آموزشی انتظار می رود که این گروه از افراد را هرچه بیشتر و بهتر و با استفاده از فناوری کمکی ...

    • برنامه آموزشی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی: مطالعه مروری نظام‌مند 

      یوسفی, صاحب؛ اخوندلو, صمد؛ نجفی فرد, طاهره؛ ثامتی, ناهید؛ محمدی, صلاح (سازمان آموزش و پرورش استثنایی, 2024-10-01)
      چکیده زمینه و هدف: دانش آموزان با آسیب بینایی علاوه بر آموزش در برنامه درسی اصلی مورد نیاز برای همه دانش آموزان باید آموزش های مؤثر و تخصصی در زمینه های منحصربه فردی که به آن برنامه درسی ویژه گفته می شود را نیز دریافت کنند. ...

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب