ساختار آموزش و پرورش کودکان و دانش آموزان آسیب دیده بینایی (4تا 6-1-3- 1380)
(ندگان)پدیدآور
ظروفی, محمدرضا
نوع مدرک
Textمروری
زبان مدرک
فارسیچکیده
در فایل منابع موجود می باشد
کلید واژگان
دانشآموزان آسیبدیده بیناییآموزش
بینایی
آموزشوپرورش کودکان و دانشآموزان آسیبدیده
پرورش کودکان و دانشآموزان آسیبدیده
ساختار آموزشوپرورش کودکان و دانشآموزان
آموزش افراد آسیبدیدهء بینایی
ساختار آموزش و پرورش کودکان
تأسیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی
مصوبه
آسیب دیده بینایی
شماره نشریه
3تاریخ نشر
2001-10-011380-07-09
ناشر
سازمان آموزش و پرورش استثناییشاپا
1727-3145Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
مروری بر جدید ترین سخت افزارها و نرم افزارهای کمک آموزشی ویژه ی کودکان و دانش آموزان نابینا و کم بینا
هاشمی صنعتی, امید؛ همت, زهرا (سازمان آموزش و پرورش استثنایی, 2021-07-01)چکیده رشد روز افزون کمی و کیفی فناوری های گونا گون آموزشی رایانه ای ویژه ی دانش آموزان نابینا و کم بینا در دنیا، متولیان، مربیان و والدین کودکان و دانش آموزان با آسیب بینایی را بر آن می دارد تا با پیگیری تازه ترین اخبار ...
-
فناوریهای کمکی برای آموزش و توانبخشی کودکان و نوجوانان با آسیب بینایی
عاشوری, محمد (سازمان آموزش و پرورش استثنایی, 2024-12-01)چکیده زمینه و هدف: نگرش جامعه به کودکان و نوجوانان با آسیب بینایی در سطح جهان در راستای گسترش فناوری در حال تغییر است. از نظام های آموزشی انتظار می رود که این گروه از افراد را هرچه بیشتر و بهتر و با استفاده از فناوری کمکی ...
-
برنامه آموزشی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی: مطالعه مروری نظاممند
یوسفی, صاحب؛ اخوندلو, صمد؛ نجفی فرد, طاهره؛ ثامتی, ناهید؛ محمدی, صلاح (سازمان آموزش و پرورش استثنایی, 2024-10-01)چکیده زمینه و هدف: دانش آموزان با آسیب بینایی علاوه بر آموزش در برنامه درسی اصلی مورد نیاز برای همه دانش آموزان باید آموزش های مؤثر و تخصصی در زمینه های منحصربه فردی که به آن برنامه درسی ویژه گفته می شود را نیز دریافت کنند. ...



