بررسی روشهای طراحی و توسعه مدولار محصول
(ندگان)پدیدآور
کریمی گوارشکی, محمدحسینقهرمانی بوزندانی, محسننوع مدرک
Textعلمی ترویجی
زبان مدرک
فارسیچکیده
امروزه طراحی و توسعهی مدلهای مختلف از یک محصول جهت تحقق نیازهای جدید مشتریان به مهمترین چالش سازمانها تبدیل شده است. حفظ و گسترش بازارهای داخلی و خارجی مستلزم ارایه ی محصولات با کیفیت مناسب، با کمترین هزینه ممکن و منطبق با خواستههای مشتریان میباشد. استفاده از منطق مدولاریتی، به عنوان روشی جهت انعطافپذیری بیشتر محصولات در اعمال تغییرات طراحی، سهولت در ارتقا و تعمیر محصولات میباشد. بنابراین، مدولار نمودن محصول در راستای پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان و با کمترین تغییرات در ساختار محصول است. در این مقاله برخی از روشهای طراحی و توسعه مدولار محصولات مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.
کلید واژگان
مدولمدولاریتی
خانواده محصول
طراحی
توسعه مدل
تاریخ نشر
2012-02-201390-12-01
ناشر
انجمن تعالی کسب و کارسازمان پدید آورنده
--




