دوره 9, تابستان
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی و واکاوی مفاهیم و ابعاد مدیریت کیفیت خدمات
(انجمن تعالی کسب و کار, 2019-08-23)کیفیت خدمات مفهومی است که بهدلیل مشکلات درزمینهی تعریف و اندازهگیری آن بحثهای زیادی را از آن خود ساخته است. امروزه بیش از هر زمانی دیگر سازمانهای عمومی به ارزیابی دیدگاههای مشتریان خود دربارهی خدمات ارائهشده و ...
-
مدلیابی ساختاری-تفسیری از قابلیتهای مؤثر بر مزیت رقابتی سازمان در محیط پویا
(انجمن تعالی کسب و کار, 2019-08-23)پژوهشهای فراوانی درزمینهی مزیت رقابتی و قابلیتهای سازمانی مؤثر بر آن انجام شده استُ؛ اما تاکنون پژوهش جامعی که دربرگیرندهی کل این قابلیتها و شناسایی ارتباط بین آنها باشد، ارائه نشده است. این پژوهش به دنبال شناسایی ...
-
چارچوبی مفهومی جهت درک رابطه تعاملی میان مدیریت منابع انسانی، فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی
(انجمن تعالی کسب و کار, 2019-08-23)از دیدگاه اقتصاد جهانی و اقتصاد دانش، تمرکز رقابت شرکتها برروی رقابت میان منابع انسانی و جذب استعداد است و فرهنگ سازمانی متعالی موجب جذب و حفظ استعداد میشود. رابطهی مدیریت منابع انسانی و فرهنگ سازمانی تأثیر، ارتقا و ...
-
بررسی تحلیلی مدیریت کیفیت زنجیره تأمین پایدار در صنعت محصولات کنجدی
(انجمن تعالی کسب و کار, 2019-08-23)حفظ سطح سودآوری سازمانهای تولیدی در حین انجام فرایندهای معمول کسبوکار از طریق فعالیتهای محیطی و اجتماعی پایدار یک چالش جهانی برای تمامی سازمانهاست. مدیریت کیفیت زنجیرهی تأمین پایدار مبحث نوظهوری در ادبیات بینالمللی ...



