دوره 4, تابستان

 

ارسال های اخیر

  • راهبردهای تأثیرگذار بر فرایند توسعه ی محصول جدید در صنایع دفاعی کشور 

    میگون پوری, الهه؛ انصاری, محمدعلی (انجمن تعالی کسب و کار, 2014-08-23)
    گسترش رقابت در عرصه‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی، کسب مزیت رقابتی را به حیاتی‌ترین عامل بقا و رشد سازمان‌ها تبدیل کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهند یکی از ارکان اصلی موفقیت در کسب مزیت رقابتی برای سازمان‌ها در آینده، توسعه‌ی ...

  • مروری بر انواع سیستم های کدگذاری اقلام و کاربردهای آن ها 

    قلندری, همت مراد؛ گودرزی, محمدحسین (انجمن تعالی کسب و کار, 2014-08-23)
    در این مقاله به ارائه ی تعریف و بیان ضرورت استفاده از سیستم کد گذاری اقلام پرداخته شده است. علاوه بر آن ضمن دسته بندی سیستم های کد گذاری اقام با توجه به هدف آن ها، مشخصات هر دسته از سیستم ها با ذکر مثال و کاربردهای مربوطه ...

  • استانداردسازی رایانش ابری: تلاش‏ها، چالش‏ها و اولویت‏ها 

    تمتاجی, مصطفی؛ رازقی, محمد جمال (انجمن تعالی کسب و کار, 2014-08-23)
    تقاضای روزافزون دسترسی به شبکه‏ای که منابع رایانشی قابل تنظیم (شامل شبکه‏ها، سرورها، ذخیره‏سازها، برنامه‏های کاربردی و خدمات) در آن با سرعت‌بالا به اشتراک گذاشته‌شده باشد، سبب شده تا رایانش ابری به‌عنوان مدلی برای ارائه‌ی ...

  • بررسی شکلی و محتوایی انواع استانداردهای مدیریت پروژه با دامنه ی جهانی 

    نورنگ, احمد؛ زارع پور, جواد؛ پیرولی, احسان (انجمن تعالی کسب و کار, 2014-08-23)
    مدیرانی که به‌دنبال استقرار یکی از استانداردهای مدیریت پروژه هستند در انتخاب استانداردها و روش‌شناسی‌های متعددی که در این زمینه وجود دارد دچار سردرگمی و ابهام می‌شوند. برای این منظور در این مقاله ابتدا به بررسی تعاریف و ...

  • بررسی نقش قابلیت نوآوری کسب وکار بر رابطه ی بین مدیریت کیفیت جامع و نوآوری محصول 

    اسماعیل پور, رضا؛ رمضانیان, محمدرحیم؛ پورشیخ آهندانی, طاهره (انجمن تعالی کسب و کار, 2014-08-23)
    امروزه، پیچیدگی فزاینده، تغییر و تحول دائمی، روند رو‌به‌رشد فنّاوری و رقابت فشرده ازجمله ویژگی‌های محیط‌های رقابتی است. چالش‌های رقابتی جدید متقاضی آن است که شرکت‌ها محیط رقابتی خود را درک کنند. مدیریت کیفیت جامع، یک فلسفه ...

  • ارائه ی چارچوب مهندسی الزامات به منظور اطمینان از درک و دریافت نیاز کامل مشتریان 

    قیدرخلجانی, جعفر؛ غضنفری, محمدجواد؛ عسگری جمکرانی, حسن (انجمن تعالی کسب و کار, 2014-08-23)
    با افزایش رقابت در بازارهای جدید، رضایت مشتری و کاهش شکایت‌ها، از عوامل مهم برای موفقیت یک شرکت محسوب می‌شوند. تشخیص نیاز مشتریان به‌ویژه در محصولاتی که مشتریان خاص و منحصربه‌فرد دارند از اهمیت زیادی برخوردار است. مشتریان ...