دوره 3, بهار
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مروری بر الگوهای ارزیابی عملکرد و احصای چالشهای اساسی در به کارگیری آنها
(انجمن تعالی کسب و کار, 2013-05-22)در این مقاله الگوهایی که به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم کارکرد ارزیابی عملکرد دارند از منابع علمی مختلف جمعآوری شده و ارایه میگردد. برخی الگوها همراه با توصیف اجمالی چارچوبها و مفاهیم مندرج در آنها بیان میگردد. از ...
-
نقش طبقه بندی استاندارد کالاها و خدمات در توسعه تجارت الکترونیکی
(انجمن تعالی کسب و کار, 2013-05-22)امروزه تنوع اقلام و پیدایش آنها بیش از پیش رو به افزایش است، به طوریکه بسته به نیازهای فعلی و حتی پیش بینی نیاز در آینده، هر لحظه قلمی خاص در حوزه کالاها و خدمات ایجاد می شود. این موضوع ضرورت ایجاد نظامهای طبقه بندی و ...
-
مدیریت فرآیندها و رویکرد فرآیندی
(انجمن تعالی کسب و کار, 2013-05-22)امروزه مدیریت فرایندها از کلیدی ترین و زیر بنایی ترین مولفه هایی است که در رشد، پیشرفت و تعالی هر سازمان نقش به سزایی داشته و در استانداردهای مختلف کیفیت بر آن تاکید شده است. به طور مثال در استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001 ...
-
طراحی فرآیند کنترل کیفیت مستندات برپایه استفاده از خودکارسازی اداری
(انجمن تعالی کسب و کار, 2013-05-22)با گسترش روزافزون ارتباطات و پیدایش شکلهای مختلف جریانهای ارتباطی، شبکههای ارتباطی در تمام امور روزمره سایه افکنده است. با پیشرفته شدن و پیچیدهتر شدن ارتباطات تجاری، سازمانها برای از دست ندادن یکی از منابع اصلی خود ...



