دوره 3, بهار

 

ارسال های اخیر

  • مروری بر الگوهای ارزیابی عملکرد و احصای چالشهای اساسی در به کارگیری آنها 

    محمودی میمند, محمد؛ کریمی گوارشکی, محمدحسن؛ زمانی مزده, مهدی (انجمن تعالی کسب و کار, 2013-05-22)
    در این مقاله الگوهایی که به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم کارکرد ارزیابی عملکرد دارند از منابع علمی مختلف جمع‌آوری شده و ارایه ‌می‌گردد. برخی الگوها همراه با توصیف اجمالی چارچوب‌ها و مفاهیم مندرج در آنها بیان می‌گردد. از ...

  • نقش طبقه بندی استاندارد کالاها و خدمات در توسعه تجارت الکترونیکی 

    عباسی رائی, علی؛ قلندری, همت مراد (انجمن تعالی کسب و کار, 2013-05-22)
    امروزه تنوع اقلام و پیدایش آنها بیش از پیش رو به افزایش است، به طوریکه بسته به نیازهای فعلی و حتی پیش بینی نیاز در آینده، هر لحظه قلمی خاص در حوزه کالاها و خدمات ایجاد می شود. این موضوع ضرورت ایجاد نظام‌های طبقه بندی و ...

  • مدیریت فرآیندها و رویکرد فرآیندی 

    فروزنده, محمد (انجمن تعالی کسب و کار, 2013-05-22)
    امروزه مدیریت فرایندها از کلیدی ترین و زیر بنایی ترین مولفه هایی است که در رشد، پیشرفت و تعالی هر سازمان نقش به سزایی داشته و در استانداردهای مختلف کیفیت بر آن تاکید شده است. به طور مثال در استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001 ...

  • طراحی فرآیند کنترل کیفیت مستندات برپایه استفاده از خودکارسازی اداری 

    احمدوند, علی محمد؛ قوچانی خراسانی, محمد مهدی (انجمن تعالی کسب و کار, 2013-05-22)
    با گسترش روزافزون ارتباطات و پیدایش شکل‌های مختلف جریان‌های ارتباطی، شبکه‌های ارتباطی در تمام امور روزمره سایه افکنده است. با پیشرفته شدن و پیچیده‌تر شدن ارتباطات تجاری، سازمان‌ها برای از دست ندادن یکی از منابع اصلی خود ...