تحلیل وب .,2: هنر توانمندسازی برخط مشتری و علم مشتری مداری
(ندگان)پدیدآور
سهیلی, فرامرز
نوع مدرک
Textپژوهشي
زبان مدرک
فارسیچکیده
مقاله حاضر با هدف بررسی و نقد کتاب وب سنجی 2.0 نگارش یافته است. تحلیل وب2.0 زیر مجموعه ای از مطالعات وبسنجی است، و عبارت است از سنجش، جمع آوری، تحلیل و گزارش داده های و بی به منظور درک و بهینه سازی استفاده از وب. در این کتاب نویسنده تلاش کرده تا به تصمیم گیری افرادی که قصد دارند در محیط وب بازاریابی انجام دهند، کمک نماید و همچنین افرادی که به بحث طراحی وبسایت، علاقمند هستند و تلاش می کنند افراد بیشتری از وبسایت آنها بازدید کند و مدت زمان نسبتاً بیشتری در وب سایت آنها سپری کنند یاری رسانند. در واقع، هدف اصلی کتاب، مشتری مداری است و توجه به اهداف اقتصادی وبسایتها مدنظر است. کتاب حاضر هر چند کاستی هایی دارد ولی به موضوع جدیدی پرداخته است و بخش زیادی از اطلاعات ارائه شده در آن، حاصل تجربه های نویسنده است. معرفی بخش های مختلف کتاب و نقد و بررسی آن در این مقاله ارائه شده است
کاتوشیک، آویناش. وبسنجی 0, 2. ترجمه ریحانه هاشمپور. تهران: گروه مهندسی پژوهشی ساحر، پارسه، 1392. 454صفحه. شابک: 1-54-2971-964-978.
کلید واژگان
وب سنجیتحلیل وب
وب2.0
ارزیابی وب
بازاریابی در وب.
عمومى
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2015-02-011393-11-12



