مرور دوره 16, 61 (پاییز 1392) بر اساس موضوع "سرمایه ی فرهنگی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
مطالعه ی بین نسلی الگوی مصرف کالاهای فرهنگی در بین دختران و مادران شهر یزد
(شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده, 2013-11-22)به اذعان بسیاری از صاحب نظران فرهنگی، با توجه به تحولات اجتماعی و افزایش سطح سواد در جامعه، انتظار می رود متقاضیان کتاب، فیلم، مطبوعات و سایر فرآورده های فرهنگی افزایش یابند؛ لذا مصرف کالاهای فرهنگی در حال حاضر یکی از مسائل ...



