جستجو
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
ارزیابی نگرش دبیران در خصوص موانع مربوط یاد دهنده در روشهای نوین تدریس تربیتبدنی
(موسسه مدیریت عصر پیشرفتInstitute of Progress Era management, 2020-08-22)
یکی از فرآیندهای مهم در آموزشوپرورش فعالیتهای یاددهی–یادگیری معلم و روشهای تدریس اوست. در هر نظام آموزشوپرورش هدف تربیتی و آموزشی درنهایت بوسیله معلم تحقق مییابد. محتوی دروس، موضوعهای علمی، الگوهای تربیتی و رفتاری ...
نقش مسئولیت اجتماعی و اخلاق در عملکرد کارکنان
(موسسه مدیریت عصر پیشرفتInstitute of Progress Era management, 2020-08-22)
هدف از این تحقیق مطالعهی نقش اخلاقیات و مسئولیت اجتماعی در عملکرد کارکنان میباشد. جامعه آماری این تحقیق را کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی جهاد کشاورزی فارس تشکیل داده و برای گردآوری دادهها تعداد 134 نفر از آنان به عنوان ...
بررسی اثرات مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانی
(موسسه مدیریت عصر پیشرفتInstitute of Progress Era management, 2020-08-22)
پژوهش حاضر باهدف بررسی اثرات مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانی انجام شد. پژوهش حاضر ازنظر هدف، کاربردی است؛ و ازنظر شیوه گردآوری و تحلیل اطلاعات نیز، از نوع توصیفی- همبستگی از شاخه تحقیقات میدانی هست. جامعه آماری شامل ...
تأثیر پیامهای غیرکلامی (دیداری و شنیداری) بر قصد خرید از رستورانهای برند حلال گردشگران مسلمان: مطالعه موردی رستورانهای حلال در کشورهای ترکیه و آذربایجان
(موسسه مدیریت عصر پیشرفتInstitute of Progress Era management, 2020-08-22)
صنعت حلال بهعنوان یکی از بالقوهترین مشاغل موردتحقیق و توسعه، در سراسر جهان موردتوجه ویژه قرارگرفته است. تقاضای حدود 8/1 میلیارد مسلمان در سرتاسر جهان به فرصتی مهم برای صنعت حلال تبدیلشده است (Yunus, Rashid, Ariffin, & ...
اصل حسن نیت در قراردادهای تجاری ارتقادهندهی کسبوکار با نگاهی به لایحه قراردادهای تجاری و قانون تجارت
(موسسه مدیریت عصر پیشرفتInstitute of Progress Era management, 2020-08-22)
لایحهی قراردادهای تجارتی بهعنوان لایحهای جدید برای ارتقا قوانین تجاری داخلی ایران بهحساب میآید که دارای آثار و تفاسیر بسیاری است و ضمن پرداختن به قراردادهای تجارتی گام بلندی را نیز برای ارتقا سطح قراردادهای مذکور ...
عوامل مؤثر بر قصد خرید برند حلال با نقش تعدیل گری اعتقادات مذهبی
(موسسه مدیریت عصر پیشرفتInstitute of Progress Era management, 2020-08-22)
در دنیای امروز وقتی بحث بر سر خرید محصولات با برند حلال میشود اعتقادات مذهبی مصرفکننده در ذهن متبادر میشود. مذهب یکی از مؤثرترین و جهانیترین نهادهای اجتماعی است که بر نگرش مردم، ارزشها و رفتارشان هم در سطح فردی و هم ...
چالش های تحقق تجارت الکترونیکی در ایران و راهکارها
(موسسه مدیریت عصر پیشرفتInstitute of Progress Era management, 2020-08-22)
پیشرفت چشمگیر بشر در حوزه فناوری اطلاعات سبب شد تا بسیاری از نیازهای بشری بهصورت الکترونیکی برآورده گردد. شما به استفاده از دنیای ارتباطات بهراحتی کلیه خریدهای روزمره و یا در سطح وسیعتر را میتوانید انجام دهید.شیوع ...
بررسی تاثیر عملکرد برند بر ارزشهای فرهنگی
(موسسه مدیریت عصر پیشرفتInstitute of Progress Era management, 2020-08-22)
اخیرا شرکتهای مختلف پی برده اند که کسب موفقیت در انجام فعالیت های بازاریابی و ایجاد تصویر برند در ذهن مشتریان خود تنها از طریق هدف قرار دادن مشتریان بیرونی امکان پذیر نیست. بازاریابی و برندینگ داخلی میتواند ازجمله مزایای ...