دوره 3, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تجربه آها! کارآفرینانه: رویکرد ترکیبی علومِ شناختی، جامعه شناسی و روانشناسی به کارآفرینی
(موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعیIranian Association for Management of Technology, 2014-08-23)نظریه ساختیابی آنتونی گیدنز با رویکردی نو نسبت به ارتباط میان عامل و ساختار، تحولی در حوزة جامعهشناسی ایجاد نمود. ساراسون و همکاران (2006 ,Sarason,Dean,Dillard) با بهکارگیری این نظریه در حوزة کارآفرینی، ساماندهی نوینی ...
-
ارائه مدلی برای بازشدن نظام نوآوری بخش دفاعی ایران
(موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعیIranian Association for Management of Technology, 2014-08-23)سیر تکاملی ادبیات مدیریت نوآوری و نظامهای نوآوری بخشی، نشاندهندة تغییر پارادایم حاکم بر فضای نوآوری از نوآوری بسته به نوآوری باز است. فضای حاکم ...
-
ارزیابی تأثیر آینده نگاری برسیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری
(موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعیIranian Association for Management of Technology, 2014-08-23)تغییر جهت فعالیتهای آیندهنگاری از سیاست تحقیقوتوسعه به سمت بستر گستردهتر ...
-
ارائه چارچوبی از ابزارهای سیاستی علم و فناوری، با استفاده از رویکرد فراترکیب
(موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعیIranian Association for Management of Technology, 2014-08-23)تحقق آرمانها و هدفهای بلند مدت مورد نظر سیاستگذاران، نیازمند استفاده از ابزارهای سیاستی مناسب است. با مطالعة ...
-
توسعه محصولات نوآورانه: اثر بازارگرایی درونی و نقش میانجی هوش سازمانی
(موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعیIranian Association for Management of Technology, 2014-08-23)نوآوری، به عنوان پایدارترین پدیده در محیط پویای امروزی، تنها راهکاری است که ادامه حیات شرکتها را در آن باید جستجو نمود. این امر به ویژه از جهت ...



