مرور دوره 26, شماره 3 بر اساس موضوع "روش حل مسئله تعدیل شده"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
طراحی و اجرای روش یادگیری تلفیقی در آموزش پرستاری:تلفیق رو شهای یادگیری مبتنی بر حل مسئله و ایفای نقش در بخش عملی فرآیند آموزش به بیمار
(معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکیMinistry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education, 2017-11-22)زمینه و هدف: با توجه به پیشرفت روزافزون علم در رشته پرستاری و با توجه به این که رشته پرستاری ترکیبی از علومنظری و بالینی به صورت توأم می باشد نیاز به استفاده از رو شهای نوین آموزشی در این رشته احساس ...



