دوره 26, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
خود ارزشیابی صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال تحصیلی 95 -94
(معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکیMinistry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education, 2017-11-22)زمینه و هدف:خودارزشیابی یک مهارت تکاملی و قسمت مهمی از فرایند ارزشیابی است که فرد عملکرد خود را در ارتباطبا استانداردها،بررسی و تجزیه و تحلیل می نماید، به علاوه به فرد فرصت می دهد تا عقاید خود را در ...
-
طراحی و اجرای روش یادگیری تلفیقی در آموزش پرستاری:تلفیق رو شهای یادگیری مبتنی بر حل مسئله و ایفای نقش در بخش عملی فرآیند آموزش به بیمار
(معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکیMinistry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education, 2017-11-22)زمینه و هدف: با توجه به پیشرفت روزافزون علم در رشته پرستاری و با توجه به این که رشته پرستاری ترکیبی از علومنظری و بالینی به صورت توأم می باشد نیاز به استفاده از رو شهای نوین آموزشی در این رشته احساس ...
-
تحلیل عاملی تأییدی راهکارهای تأثیرگذار در بین المللی سازی برنامه های درسی علوم پزشکی:دیدگاه اعضای هیئت علمی
(معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکیMinistry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education, 2017-11-22)زمینه و هدف: امروزه بین المللی سازی برنامه های درسی دانشگاهی به یکی از اهداف راهبردی دانشگاههای معتبر بدلشده است و در این زمینه تلاش های گسترده ای در سطح جهانی صورت گرفته است. با توجه به این شرایط ...
-
ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی
(معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکیMinistry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education, 2017-11-22)زمینه و هدف: زمینه استفاده از شبیه سازی به عنوان یک روش آموزشی مفید در آموزش پزشکی روز به روز بیشتر می شود. با توجه به شلوغی محیط اورژانس و عدم امکان آموزش بهینه در بالین، استفاده از شبیه سازی در رشته ...
-
بکارگیری روش تدریس کلاس وارونه(flip classroom ) جهت ارتقا دانش ورضایتمندی دانشجویان دندانپزشکی در دروس پری کلینیک بیمار یهای لثه وکودکان
(معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکیMinistry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education, 2017-11-22)زمینه و هدف: هدف از این مطالعه بکارگیری روش تدریس کلاس وارونه (flip classroom ) جهت ارتقا دانش و رضایتمندیدانشجویان دندانپزشکی در دروس پری کلینیک بیمار یهای لثه وکودکان می باشد.روش ...
-
تاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری
(معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکیMinistry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education, 2017-11-22)زمینه و هدف: پیشرفتهای روزافزون در حیطه مراقبتهای سلامت جنبه های اخالقی را نیز دستخوش تغییراتی کرده است به طوریکه نگرانی های عمومی در ارتباط با چالشهای اخالقی در این حیطه درحال افزایش است. لذا این مطالعه ...



