مرور دوره 27, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
حرکت به سوی نسل سوم دانشگاههای علوم پزشکی، راهبردی برای اقتصاد دانش بنیان
(معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکیMinistry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education, 2018-11-22)زمینهوهدف: کارآفرینی به طور قابل توجهی در دهه گذشته رشد چشمگیری داشته و راه های جدیدی برای اقتصاد نوظهور نشان داده شده است. با این توسعه، آموزش کارآفرینی ضروری شده است. ...
-
بررسی نقش اعضای هیئت علمی در آموزش پزشکی پاسخگو
(معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکیMinistry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education, 2018-11-22)زمینه و هدف:آموزش پزشکی پاسخگو بایستی افرادی تربیت نماید که علاوه بر توانمندی در حرفه،توانایی پاسخگویی به چالشها و مشکلاتی که ناشی از تغییر نیاز های جامعه و مراقبتهای بهداشتی است را داشته باشند و بتوانند بر روی جامعه ای ...
-
محاسبه هزینه تمام شده آموزش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی گناباد در سال 1395: استفاده از روش مرحله ای-کاهشی
(معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکیMinistry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education, 2018-11-22)چکیده زمینه و هدف: فراهم شدن شواهد مربوط به هزینه تمام شده تربیت دانشجو از مهترین اهداف و محور های برنامه تحول و نوآوری آموزش پزشکی است. مطالعه حاضر با هدف محاسبه هزینه تمام شده آموزش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ...
-
ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر اساس ویژگی های دانشگاه کارآفرین
(معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکیMinistry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education, 2018-11-22)زمینه و هدف: متاسفانه در کشور ما، در حالت خوشبینانه دانشگاه ها در نسل دوم یعنی دانشگاه های پژوهش محور قرار دارند و فعالیت چندانی در راستای تبدیل شدن به نسل سوم دانشگاه ها یعنی دانشگاه های کارآفرین ندارند. ...
-
تدوین شاخصهای رصد عملکرد گروههای آموزشی علوم پایه برای تهیه داشبورد عملکردی تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
(معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکیMinistry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education, 2018-11-22)زمینه و هدف: جایگاه آموزش عالی در فرایند توسعه کشورها بسی رفیع و مورد توجه ملت ها و دولت ها بوده و هست. در بین دوره های مختلف آموزش عالی، تحصیلات تکمیلی وظیفه تربیت نیروی انسانی متخصص در عرصه آموزش، پژوهش ...



