مرور دوره 28, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارائه مدلی جهت تبیین تأثیر رهبری بصیر بر استقلال دانشگاهی دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک آمایشی سلامت کشور
(معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکیMinistry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education, 2019-05-22)چکیده زمینه و هدف: برای اینکه دانشگاهها بتوانند به استقلال دست یابند نیازمند رهبرانی بصیر و اثربخش هستند؛ چرا که رهبری بصیر چشمانداز و دورنمای سازمان را ترسیم میکند. لذا هدف کلی از پژوهش حاضر، ...
-
ارایه مدل جهت رتبه بندی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی
(معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکیMinistry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education, 2019-05-22)زمینه و هدف:در چند دهه اخیر دانشگاه ها سرمایه گذاری بیشتری روی گردآوری و بازتولید دانش انجام داده اند رقابت بر سر دستیابی به چنین شرایطی، نظامهای جدیدی از رتبه بندی و ارزیابی دانشگاه ها را ایجاد کرده است. ...
-
اولویتهای مولفه های موثر نسل سوم دانشگاههای علوم پزشکی با رویکرد AHP
(معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکیMinistry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education, 2019-05-22)زمینه و هدف: پژوهش حاضر به شناسایی مولفه ها و شاخصهای موثر برای تبدیل دانشگاههای علوم پزشکی کشور به دانشگاههای نسل سوم با استفاده از تکنیک AHP پرداخته است. روش بررسی: پژوهش حاضر به ...
-
رابطه انطباق پذیری شغلی با شایستگی های حرفه ای کارکنان حوزه ستادی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
(معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکیMinistry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education, 2019-05-22)زمینه و هدف: یکی از مؤلفه های مهم جهت افزایش شایستگی های حرفه ای کارکنان، بهبود انطباق پذیری شغلی می باشد. با توجه به اهمیت انطباق پذیری شغلی و ﺷﺎﯾﺴﺘﮕﯽ ﻫﺎی ﺣﺮﻓﻪ ای ﮐﺎرﮐﻨﺎن در ﺑﻬﺒﻮد کیفیت ﺧﺪﻣﺖ، ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ ...
-
شناسایی و ارزیابی عوامل درونی مرتبط با نظام مدیریت آموزش در جمعیت هلال احمر ج.ا.ا
(معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکیMinistry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education, 2019-05-22)پژوهش حاضر با هدف شناسایی و ارزیابی وضعیت موجود عوامل درونی مرتبط با نظام مدیریت آموزش در جمعیت هلال احمر ج.ا.ا انجام شده است. روش تحقیق بر اساس هدف کاربردی و از حیث گردآوری دادهها آمیخته-اکتشافی است. در این راستا در بخش ...



