• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی دانش انتظامی زنجان
    • دوره 1394, شماره 15
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی دانش انتظامی زنجان
    • دوره 1394, شماره 15
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    پیشگیری از بزهکاری اطفال با تکیه بر مشارکت خانواده و مدرسه

    (ندگان)پدیدآور
    رضا دلفان, حسینعبدالهی, منوچهرمهدی قاسمی کیا, محمدملکشاهی, سجاد
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    599.2کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    اهمیت و نقش بسزای ایجاد چنین مشارکتی، خود محصول و زاییده‌ی اهمیت و جایگاه والای هریک از این دو نهاد اجتماعی در بحث پیش‌گیری از بزهکاری اطفال می‌باشد. چراکه خانواده ازیک‌طرف اولین نهادی است که طفل پس از تولد در آن پا می‌گذارد و از الگوهای مؤثر در یادگیری رفتاری کودکان در نخستین سال‌های زندگی به شمار می‌رود. ورود کودک به محیط مدرسه نیز اولین گام وی برای تطابق با اصول و مقررات اجتماعی است. در این مقاله به دنبال ارائه راهکارها و برنامه‌های عملی و مناسب درزمینه پیش‌گیری از بزهکاری اطفال می‌باشیم. بدین منظور بهتر است ابتدا به بررسی اقدامات صورت گرفته در سایر کشورها بپردازیم و از تجربه‌های مثبت آن‌ها در این زمینه بهره‌مند شویم. سپس به اقدامات مؤثر خانواده و مدرسه جهت پیشگیری از بزهکاری اطفال بپردازیم.
    کلید واژگان
    بزهکاری اطفال
    خانواده
    مدرسه
    اسناد بین‌المللی

    شماره نشریه
    15
    تاریخ نشر
    2015-06-22
    1394-04-01
    ناشر
    فرماندهی انتظامی استان زنجان

    URI
    http://zanjan.jrl.police.ir/article_15557.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/49076

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب