مرور دوره 15, شماره 2 بر اساس موضوع "تبلیغات سیاسی منفی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تأثیر تبلیغات سیاسی منفی بر رفتار رأیدهی و مشارکت انتخاباتی (مطالعه موردی: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران)
(دانشگاه امام صادق علیه السلامImam Sadiq University, 2019-12-22)از مهمترین کاربردهای تبلیغات سیاسی منفی بسیج کردن مردم برای مشارکت در انتخابات و افزایش میزان رایدهی در زمان انتخابات میباشد. نامزدها و احزاب سیاسی از این نوع تبلیغات برای تضعیف جایگاه رقیب استفاده میکنند. هدف از پژوهش ...



