دوره 26, شماره 36
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
داویــنچی، خـــیام و طراحی صنعتی
(دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2017-02-19)تاریخ و فرهنگ ایران، گوهری است که باوجوداینکه پژوهشگران و دانشمندان بسیاری از ملیتهای گوناگون دهههاست به آن پرداختهاند، تنها گوشۀ کوچکی از آن آشکار شده است. «ایرانی» نهتنها یک ملیت، بلکه فرهنگی غنی را در ذهن همه تداعی ...
-
مسکات و برندینگ آنتروپومورفیسم
(دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2017-02-19)امروزه با توجه به بمباران مشتریان با انبوه کالاها و خدمات، تصمیمسازی مشتری از مفاهیم مهم در برندینگ و تجارت تلقی میشود. در این فرایند، انطباق ارزشهای رمزگذاریشده در کالا و خدمت با انتظارات مشتریان بسیار حائز اهمیت است ...
-
شناسایی شــاخصهای طـراحی ایرانی در تعامل با نیاز جهانی
(دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2017-02-19)پژوهشگر در این مقاله بهمنظور یافتن شاخصهای اصیل طراحی ایرانی، از دستاوردهای پژوهشگران در حوزۀ هویت ملی ایرانی؛ همچون دومزیل، رجایی، فولتس، کبیری و سایرین سود برده است و پس از شناسایی شاخصها، عمدهترین شاخص هویتی ایرانیان ...
-
مروری بر طراحی میز و صندلی دانش آموزی
(دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2017-02-19)در این مطالعه، مقالاتی در زمینههای طراحی، ارگونومی و ساخت میز و صندلی مدرسه، آنتروپومتری کودکان دبستانی و نیز مطالعات مربوط به تناسب میز و صندلی با این گروه از کاربران مورد بررسی قرار گرفته است. این مقالات در دو گروه اصلی ...
-
بررسی تحلیلی مقاله های نشریۀ دستاورد از آغاز تا کنون ۱۳۹۵-۱۳۷۳
(دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2017-02-19)این مقاله می کوشد تا به بررسی آثار چاپ شده در 35 شمارۀ نشریۀ دستاورد، از سال 1373 تاکنون بپردازد. روش تحقیق، تحلیلی-توصیفی و جامعۀ آماری پژوهش، کلیۀ مقاله های نشریۀ دستاورد طی 22 سال انتشار آن بوده است. درمجموع، 384 ...



