بررسی عوامل تأثیرگذار بر آمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس
(ندگان)پدیدآور
یوسفی, رسول
نوع مدرک
Textعلمی- ترویجی
زبان مدرک
فارسیچکیده
تکانههایمحیطی،سببافزایشروزافزوندرکنیازهایمشتریانشدهاست. افرادبا سلیقهها، نیازهاوتجاربمختلفوباتوجهبهظرفیتهاو محدودیتهایخود،اقدامبه انتخابمیکنند. باظهورفضایرقابتی،مفاهیمی همچونمشتریمداریوکسبرضایت مشتری،پایهو اساسکسبوکار شده،سازمانیکهبهاینتحولاتبیتوجهباشد،ازصحنه بازارحذفمیشود. درکایننیازدرحوزهفرهنگودفاعمقدسکهبخشیمهمازتاریخ جمهوریاسلامیرا تشکیلمیدهد،اهمیتیدوچندانمییابد. درواقع، بهمنظور جلبنظر مردمبهمطالعهکتب دفاعمقدس،ضروریاستکهعواملمؤثربر اینمهمموردبررسیو مداقّهقرارگیرد.براین اساس،اینتحقیقبهبررسی عواملمؤثربرآمیختهبازاریابیکتب دفاعمقدسپرداختهاست. از اینرو، رویکردآنتوصیفیوازنوعپیمایشی است. جامعه آماریتحقیقنیزخریداران کتاب درشهرتهراناستکهبابهرهگیریازجدولمورگان384 نفر،حجم نمونهانتخابشدند. همچنینبهمنظورتجزیهوتحلیلدادهها،روشهایآماری توصیفیواستنباطیوآزمونهای تحلیلتأییدیوتحلیلمسیر،مطمحنظر قرارگرفت.
کلید واژگان
آمیخته بازاریابیکتب دفاع مقدس
تحقیق پیمایشی
شماره نشریه
4تاریخ نشر
2018-02-201396-12-01
ناشر
پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانیResearch Center For Sciences and Studies of the Holy Defense



