مرور دوره 9, شماره 3 بر اساس موضوع "تجزیه و تحلیل چندمعیارۀ رضایت"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
سنجش رضایتمندی شهروندان با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چندمعیارۀ رضایت (مطالعۀ موردی: خطوط ویژۀ اتوبوسرانی شیراز)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2017-11-22)در این مقاله ضمن تشریح مدل تجزیه و تحلیل چندمعیارۀ رضایت، به سنجش رضایت مسافران از خطوط ویژۀ اتوبوس شهر شیراز با استفاده از این مدل پرداخته میشود. این مدل از جمله تکنیکهای تحلیل رضایت است که بر ضعفهای موجود در روشهای ...



