نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorنوری, پوریاfa_IR
dc.contributor.authorایمانی پور, نرگسfa_IR
dc.contributor.authorطالبی, کامبیزfa_IR
dc.contributor.authorزالی, محمد رضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T21:30:58Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T21:30:58Z
dc.date.available1399-08-01T21:30:58Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T21:30:58Z
dc.date.issued2018-02-20en_US
dc.date.issued1396-12-01fa_IR
dc.date.submitted2017-05-17en_US
dc.date.submitted1396-02-27fa_IR
dc.identifier.citationنوری, پوریا, ایمانی پور, نرگس, طالبی, کامبیز, زالی, محمد رضا. (1396). واکاوی سوگیری اعتماد به ‌نفس بیش‌ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه. فصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینی, 10(4), 695-712. doi: 10.22059/jed.2018.66381fa_IR
dc.identifier.issn2008-2266
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jed.2018.66381
dc.identifier.urihttps://jed.ut.ac.ir/article_66381.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/463648
dc.description.abstractکارآفرینان در بسیاری از تصمیمات خود در برابر سوگیری‌های تصمیم‌گیری، از جمله اعتماد به‌نفس بیش از اندازه آسیب‌پذیرند. اعتماد به‌‌نفس بیش ‌از اندازه پیامدهای مهمی در تصمیمات مختلف کارآفرینان دارد. همچنین، رفتار بازاریابی کارآفرینانه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کارآفرینان به‌ویژه در کسب‌وکارهای کوچک است. این پژوهش با هدف واکاوی اعتماد به‌نفس بیش‌از اندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه انجام شد. براساس یافته‌های این پژوهش که بر حسب هدف کاربردی بوده و برحسب گردآوری اطلاعات کیفی- داده‌بنیاد نظام‌مند که داده‌های آن از مصاحبه‌های نیمه ساختاریافته با 18 کارآفرین نوپای دانش‌بنیان فناوری نانو و زیست‌فناوری واقع در استان تهران گردآوری و تحلیل شد. منابع بنگاه، اهداف بنگاه، تلاطم محیطی، ناملایمات محیطی، خوش‌بینی و خودباوری به‌عنوان مهم‌ترین عوامل شکل‌دهندۀ اعتماد به‌نفس بیش‌از اندازه، تصمیمات مربوط به بازار و تصمیمات مربوط به محصول به‌عنوان مهم‌ترین راهبردهای ناشی از اثرات آن و درنهایت سود و زیان به‌عنوان مهم‌ترین پیامدهای اعتماد به‌نفس بیش‌از اندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه شناسایی شدند.fa_IR
dc.format.extent146
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده کارآفرینیfa_IR
dc.publisherFaculty of Entrepreneurship, University of Tehranen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Entrepreneurship Developmenten_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jed.2018.66381
dc.subjectاعتمادبه‌نفس بیش‌از اندازهfa_IR
dc.subjectرفتار بازاریابی کارآفرینانهfa_IR
dc.subjectنظریۀ داده بنیادfa_IR
dc.subjectاستان تهرانfa_IR
dc.subjectتصمیم گیری کارآفرینانهfa_IR
dc.titleواکاوی سوگیری اعتماد به ‌نفس بیش‌ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقالات پژوهشی- کیفیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترای کارآفرینی دانشکدۀ کارآفرینی دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشکدۀ کارآفرینی دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهرانfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue4
dc.citation.spage695
dc.citation.epage712
nlai.contributor.orcid0000-0003-0640-8341


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد