مرور دوره 9, شماره 4 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
شناسایی شایستگی های عمومی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار ایران
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-02-19)عامل توسعه به فرد یا گروهی اشاره دارد که در فرایند توسعة خوشه نقشی محوری دارد و در اجرای پروژة توسعة خوشه نقش سکانداری و تسهیلگری را عهدهدار است. موفقیت پروژة توسعة خوشه بهطور مستقیم به شایستگیهای عامل توسعه بستگی دارد. ...
-
ارزیابی و رتبهبندی معیارهای دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاههای استان اصفهان)
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-02-19)پژوهش حاضر با هدف ارزیابی و رتبهبندی معیارهای دانشگاه کارآفرین در دانشگاههای استان اصفهان انجام گرفته است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری دادهها از نوع ترکیبی (کیفی- کمی) است. در تعیین معیارها جامعة آماری ...
-
شناسایی مختصات تفکر استراتژیک کارآفرینانه
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-02-19)با توجه به اهمیت کارآفرینی و تفکر راهبردی (استراتژیک) برای موفقیت کسبوکارها و سازمانها در دنیای پررقابت امروز، در پژوهش حاضر مختصات و ویژگیهای تفکر راهبردی کارآفرینانه شناسایی میشود. تفکر راهبردی راهی برای حل مسائل ...
-
بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بینالمللیسازی شرکتهای موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجیگری فرهنگ سازمانی
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-02-19)پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بینالمللیسازی با میانجیگری فرهنگ سازمانی در شرکتهای بینالمللی فعال در حوزة صنعت شیشه و بلور ایران صورت گرفته است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و برحسب گردآوری اطلاعات ...
-
تأثیر قابلیت جذب، سرمایة اجتماعی و قابلیت مدیریتی بر عملکرد کسبوکارهای فرانچایزی(مطالعة واحدهای فرانچایزی حوزة فستفود در ایران)
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-02-19)در سالهای اخیر، بسیاری از افراد در صنایع مختلف از راهبرد فرانچایزی بهمنظور توسعه و راهاندازی کسبوکار استفاده کردهاند. با توجه به کمبود اتخاذ دیدگاه فرانچایزی و نیز اهمیت قابلیتهای منتسب به آنها در ارائة عملکرد مطلوب، ...
-
واکاوی مولفههای فرهنگی و اجتماعی کارآفرینی روستایی : یک پژوهش کیفی
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-02-19)در این پژوهش، پاسخ به دو پرسش مدنظر بوده است، اینکه مهمترین مؤلفههای فرهنگی و اجتماعی بستر کارآفرینی روستایی چیست و ارتباط معنایی آنها با کارآفرینی روستایی چگونه است. پارادایم اصلی جامعهشناختی که در این پژوهش کیفی از ...
-
تأثیر آموزش کارآفرینی از طریق روش داستان سرایی بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان مقطع ابتدایی
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-02-19)با توجه به ضرورت آموزش کارآفرینی در ترویج کارآفرینی و نیز مناسببودن دوران کودکی برای ایجاد نگرش عمیق دربارة کارآفرینی، باید برنامههای آموزشی دورة دبستان در راستای آگاهی و تقویت نگرش به ...
-
هنجاریابی آزمون خودارزیابی مهارت های غیرشناختی مرتبط با قصد و موفقیت کارآفرینانه در بین کودکان 12-11 ساله شهر اهواز
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-02-19)مهارتهای شناختی جنبة مهم و لازم برای موفقیت در زندگی است، اما برای عملکرد در زندگی اجتماعی کافی نیست و برای موفقیت در بازار کار و تحصیل، مهارتهای غیرشناختی نیز اهمیت دارند. این مطالعه برحسب هدف کاربردی و برحسب گردآوری ...



