مرور دوره 10, شماره 4 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
آموزش کارآفرینی برای دانستن، انجام دادن و بودن در دوره ابتدایی با رویکرد تلفیقی
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2018-02-20)آموزش کارآفرینی جزء جداناشدنی هر نظام آموزشی است. با وجود اهمیت این موضوع در زمینة آموزش کارآفرینی در دورة دبستان، بهویژه در کشورهای در حال توسعه، مطالعة چندانی انجام نشد است. این پژوهش به دنبال آن است تا محتوای برنامة ...
-
آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2018-02-20)مقطع ابتدایی از مقاطع مهم و اثرگذار در دوران زندگی است. با توجه به اینکه ارزشهای کسبشده قبل از 20 سالگی حفظ میشوند، آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی اهمیت مییابد و محتوای آموزش کارآفرینی در این دوره باید متناسب با نیازها ...
-
تحلیل سیر تکاملی پژوهشهای جهانی کارآفرینی با فنون علمسنجی
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2018-02-20)در پژوهش حاضر از دو فن جدید علمسنجی به نامهای RPYS و RPYS-CO استفاده شده است تا سیر تکاملی و تاریخی پژوهشهای حوزة کارآفرینی شناسایی شود، همچنین آثار و چهرههای تأثیرگذار در روند تکامل این رشته تحلیل شده است. روش تحقیق ...
-
رتبهبندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکتهای سرمایهپذیر از منظر سرمایه گذاران مخاطره پذیر (مورد مطالعه: صندوقهای سرمایهگذاری مخاطره پذیر و شتابدهندهها)
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2018-02-20)نوآوری از جمله مهمترین عوامل موفقیت شرکتهای نوپایی است که اغلب اندازهای کوچک و متوسط دارند. براساس ادبیات تحقیق، صندوقهای سرمایهگذاری مخاطرهپذیر و شتابدهندهها، نوآوری مجموعههای سرمایهپذیر را ارتقاء میدهند. هدف ...
-
شناخت کارآفرینان از ویژگیهای مدل کسبوکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسبوکارهای الکترونیکی در ایران)
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2018-02-20)شناخت کارآفرینان بهمنظور معرفی سازههای مدل کسبوکار اثرگذار، بسیار پیچیده و متفاوت است. در ادبیات علم کارآفرینی برای طراحی منسجم این شناختهای کارآفرینان نقصهای فراوانی مشاهده میشود. این پژوهش بهدنبال طراحی منظومۀ مدل ...
-
شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2018-02-20)کارآفرینان برای پیشبرد امور و فعالیتهای مختلف کسبوکار خود مانند متقاعدکردن مشتریان نیاز به مهارت متقاعدسازی دارند. این پژوهش با هدف شناسایی محورهای توسعۀ قابلیت متقاعدسازی در کارآفرینان کارکشته انجام شده است. روش تحقیق ...
-
مولفه های تحقق حکمرانی کارآفرینانه شهری
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2018-02-20)در سالهای اخیر مفاهیمی مانند شهرهای خلاق و کارآفرین بهعنوان کلید حل مسائل متعدد شهری همچون بیکاری، مهاجرت، بزهکاری و غیره شناخته شده است. اما بدیهی است که تحقق و توسعۀ این مفاهیم، بدون وجود سبک چابکی از حکمرانی که به ...
-
واکاوی سوگیری اعتماد به نفس بیشازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2018-02-20)کارآفرینان در بسیاری از تصمیمات خود در برابر سوگیریهای تصمیمگیری، از جمله اعتماد بهنفس بیش از اندازه آسیبپذیرند. اعتماد بهنفس بیش از اندازه پیامدهای مهمی در تصمیمات مختلف کارآفرینان دارد. همچنین، رفتار بازاریابی ...



