دوره 1, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
آموزش کارآفرینی درکسب و کارهای کوچک و متوسط ایران: نیازها و راهکارها
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2008-11-21)کارآفرینی به عنوان موتور محرکهی توسعهی اقتصادی و اجتماعی نقش اساسی در فرآیند توسعهی جوامع دارد. کسب و کارهای کوچک بهترین مأمن برای فعالیتهای کارآفرینانه است و این امر مستلزم آن است که صاحبان و کارکنان کسب و کارهای کوچک ...
-
بررسی کارآفرینی درون سازمانی در سازمانهای دولتی مطالعه ی موردی در استان خوزستان
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2008-11-21)هدف این پژوهش بررسی کارآفرینی درون سازمانی در شرایط موجود و همچنین بررسی دیدگاه مدیران میانی در این زمینه، در سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان است. این مطالعه از نوع پیمایشی بوده و برای جمعآوری دادهها از ابزار پرسشنامه ...
-
آموزش کارآفرینی دانشگاهی و نقش آن در ایجاد و توسعهی شرکتهای کوچک و متوسط(SMEs) دانش بنیان
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2008-11-21)از آنجا که دانشگاهها بهعنوان متولیان اصلی تربیت و پرورش منابع انسانی متخصص در جامعه، نقش اساسی دارند، توجه به مقولهی کارآفرینی دانشگاهی به توسعهی بهتر این امر کمک میکند. شاید تغییر رویکرد دانشجویان و دانش آموختگان ...
-
موضوع کارآفرینی به عنوان یک حوزهی علمی
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2008-11-21)هر حوزهی علمی نوظهوری با چالش تشریح موضوع متمایز و قلمرو نظری- مفهومی منحصر به فرد خود یا به بیان دیگر هویت علمی مواجه است. وجه تمایز حوزههای علمی در موضوع آنها نهفته بوده و کارآفرینی نیز به عنوان یک حوزهی علمی نوظهور ...
-
بررسی اقتصادی زمینههای ایجاد کسب و کار در صنعت گل و گیاهان زینتی
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2008-11-21)مقاله ی حاضر با همکاری اداره کل تعاون استان قم، در سال 1386 در استان قم انجام شده است. اطلاعات این تحقیق از طریق تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و کارشناسان مربوطه در استان و از طریق مصاحبه و پرسشنامه گردآوری شده است. در مرحلهی ...



