مرور دوره 5, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بررسی تاثیر عوامل فردی و محیطی بر رفتار کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه کردستان
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2012-05-21)هدف این تحقیق بررسی چگونگی تاثیر عوامل فردی و محیطی بر رفتار کارآفرینانهی دانشجویان دانشگاه کردستان است. این تحقیق برحسب هدف کاربردی و براساس شیوهی گردآوری دادهها توصیفی بوده و از نوع پیمایشی میباشد. جامعهی آماری ...
-
بررسی عوامل اثرگذار برقصد کارآفرینانهی دانشجویان کشاورزی دانشگاه آزاد ایلام
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2012-05-21)شواهد زیادی بیانگر آن است که بیکاری دانش آموختگان آموزش عالی، در بسیاری از کشورها از جمله ایران در حال افزایش است. با وجود این چالشها، بسیاری از سیاست-گذاران، کارآفرینی در محیطهای دانشگاهی را امری ضروری و اجتنابناپذیر ...
-
تبیین نقش رابطه ی رفتار شبکه سازی در رفتار کارآفرینانه( مطالعه موردی:شرکت های مستقر در پارک های علم وفناوری)
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2012-05-21)رفتار شبکهسازی، یکی از رویکردهای نوین مرتبط با رفتار کارآفرینانه بهشمار میآید اما تاکنون تلاشهای اندکی برای بررسی رابطهی آنها انجام شده است. از این منظر، هدف اصلی این مقاله بررسی رابطهی بین رفتار شبکهسازی و رفتار ...
-
شناسایی الگوی کارآفرینی رسانهای برای کسبوکارهای رسانههای دیجیتال کشور
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2012-05-21)کارآفرینی رسانهای (ME) خلق و مالکیت یک شرکت یا سازمان کوچک است که فعالیتهای آن حداقل یک نوآوری برای بازار کسبوکارهای رسانهای ایجاد کند. با عنایت به نو بودن پدیدهی کارآفرینی در کسبوکارهای رسانهای، هدف این پژوهش ارائه ...
-
شناسایی شاخصهای خروجی عملکرد تجاریسازی تحقیقات دانشگاهی براساس الگوی ترکیبیEFQM و AHP
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2012-05-21)بهتدریج بین دانشگاه و جامعه، رابطهای دوطرفه مبتنی بر دانش ایجاد شده است و دانشگاهها توانستهاند نقشی فعال را در توسعهی اقتصادی- اجتماعی جوامع خود ایفا کنند. باتوجه به اهمیت نقش برجستهی دانشگاهها در چرخهی نوآوری هدف ...
-
شناسایی عوامل زیربنایی موثر بر تصمیمات مکانیابی کارآفرینان فعال در زمینهی فناوری اطلاعات در شهر تهران با رویکرد پی.ال.اس
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2012-05-21)با توجه به گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات، در عصر حاضر، موضوع مکان کسبوکار شکلی متفاوت از مفهوم سنتی آن پیدا کرده است. مدیران کسبوکارها در حال حاضر میتوانند فعالیت کسبوکارهای خود را از فواصل دور و در مکانهای مختلف ...



