مرور دوره 5, شماره 1 بر اساس موضوع "رسانه"

  • شناسایی الگوی کارآفرینی رسانه‌ای برای کسب‌وکارهای رسانه‌های دیجیتال کشور 

    نیک‌نژاد, عباس؛ مقیمی, سیدمحمد؛ روشندل اربطانی, طاهر (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2012-05-21)
    کارآفرینی رسانه‌ای (ME) خلق و مالکیت یک شرکت یا سازمان کوچک است که فعالیت‌های آن حداقل یک نوآوری برای بازار کسب‌وکار‌های رسانه‌ای ایجاد کند. با عنایت به نو بودن پدیده‌ی کارآفرینی در کسب‌وکارهای رسانه‌ای، هدف این پژوهش ارائه ...