مرور دوره 12, شماره 1 بر اساس موضوع "راهبرد و کارآفرینی"

  • طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه استراتژیک در صنعت ساختمان با رویکرد آمیخته 

    کوسه غراوی, شهرام؛ صفاریان همدانی, سعید (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2019-05-22)
    هدف پژوهش حاضر، طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه استراتژیک در صنعت ساختمان با رویکرد آمیخته اکتشافی در شرکت‌های ساختمانی شمال کشور (استان‌های گلستان، مازندران و گیلان) است. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی-توسعه‌ای، از نظر ...