دوره 10, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تحلیل تاب آوری کسب و کارهای روستایی در شهرستان ملکان
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-05-22)توسعۀ کارآفرینی و تداوم فعالیت بنگاههای اقتصادی در محیطهای کسبوکار متغیر و چالشبرانگیز، در گرو شناخت تابآوری و برنامهریزی برای تقویت آن در کسبوکارها است. بسیاری از بنگاههای کوچک و متوسط روستایی در اثر عدم تابآوری ...
-
بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی درونی و بیرونی بر نوآوریهای بنیادی با در نظر گرفتن نقش میانجی کسب دانش
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-05-22)سازمانهای یادگیرنده و نوآور امروزی در این محیط ناپایدار و متلاطم به پشتوانۀ سرمایۀ اجتماعی درون و برون سازمانی میتوانند امیدوار به بقا و رشد باشند. هدف از این تحقیق بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی درونی و بیرونی بر نوآوریهای ...
-
عوامل اکوسیستم کارآفرینی ایران بر اساس مدل آیزنبرگ
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-05-22)اکوسیستمها مجموعهای از دورنماهای فرهنگی متمرکز، شبکههای اجتماعی، حمایت مالی، دانشگاهها و سیاستهای اقتصادی فعالی هستند که محیطهای حمایتی کسبوکار مخاطرهآمیز را خلق میکند و در این اواخر در حوزۀ کارآفرینی مورد توجه ...
-
شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاریسازی دانش از طریق روششناسی کیو
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-05-22)رشد اقتصادی زمانی اتفاق میافتد که ایدههای نو تجاریسازی شوند. از اینرو، شناخت عوامل تجاریسازی دانش به یکی از دغدغههای جامعۀ دانشگاهی تبدیل شده است. در این پژوهش تلاش شده است با استفاده از روششناسی کیو به ذهنیت افراد ...
-
شناسایی و اولویت بندی رایج ترین روش های تأمین مالی خودراه انداز در کسب و کارهای نوپای حوزه IT
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-05-22)تأمین مالی مناسب یکی از مشکلترین و پیچیدهترین عناصر در فرایند راهاندازی کسبوکارهای کارآفرینانه است. این پژوهش با هدف شناسایی و اولویتبندی رایجترین روشهای تأمین مالی خودراهانداز در کسبوکارهای نوپای حوزۀ IT انجام ...
-
شناسایی و اولویتبندی خطمشیهای توسعه کارآفرینی بخش تعاون
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-05-22)نظام تعاونی روش مناسبی برای ایجاد کسبوکار است. در نتیجه هدف این پژوهش شناسایی و اولویتبندی خطمشیهای توسعۀ کارآفرینی بخش تعاون میباشد. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نوع توصیفی-پیمایشی است. جامعۀ آماری پژوهش مدیران، ...



