دوره 8, شماره 1

 

ارسال های اخیر

  • چکیده های انگلیسی 

    پدیدآور نامشخص (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2015-03-21)

  • تأثیر عوامل محیطی بر تصمیم‌گیری اخلاقی در کسب‌وکارهای نوپا 

    محمدی الیاسی, قنبر؛ بادلی, زهرا (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2015-03-21)
    وضعیت و کیفیت تصمیم‌گیری اخلاقی کارآفرینان، یکی از مقوله‌ها و دل­نگرانی‌های مهم در حوزة عمومی کشورمان محسوب می‌شود و در محافل علمی و پژوهشی کشور نیز به‌عنوان دغدغة پژوهشی ارزشمندی برای شناخت مطرح است. عوامل فردی، محیطی و ...

  • بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‌های زایشی دانشگاهی (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) 

    کاظمی, علی؛ صفری, علی؛ اعرابی, سهیلا (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2015-03-21)
    پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‌های زایشی دانشگاهی با نقش میانجی‌گیری ویژگی‌های فردی و نقش تعدیل‌گری خصوصیات شرکت‌های زایشی مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان صورت گرفت. این تحقیق از نظر هدف، ...

  • تبیین نقش مؤلفه‌های فردی، محیطی و سیستمی در موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی دانشگاه تهران 

    آراستی, زهرا؛ سفیدگر, افروز؛ زعفریان, رضا (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2015-03-21)
    با توجه به آموزش‌پذیربودن کارآفرینی و ضرورت آموزش آن، نیاز به شیوه‌های آموزشی نوین از جمله آموزش الکترونیکی کارآفرینی بیش از پیش احساس می‌شود. این پژوهش با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی در ...

  • ارائة الگوی توسعة پایدار خوشه‌های کسب و کار در ایران 

    ظهوریان, میثم؛ رحیم نیا, فریبرز (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2015-03-21)
    خوشه‌های کسب و کار، الگویی نوین از توسعة اقتصادی در جهان به‌شمار می‌روند. در سال‌های اخیر سیاستگذاران کشور ما نیز به این الگو توجه بسیاری داشته‌اند. براین‌اساس، این پژوهش در پی آن است که با استفاده از تجربیات کسب‌شده در ...

  • طراحی مدل توسعة بازار صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی) 

    حسنقلی پور, طهمورث؛ بهمنی, محمود؛ ایروانی, محمد جواد؛ آقازاده, هاشم؛ انوشه, مرتضی (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2015-03-21)
    با توجه به نقش مهم صنایع کوچک و متوسط در توسعة اقتصادی کشورها، هدف پژوهش حاضر، طراحی مدل فرایند توسعة بازار صنایع کوچک و متوسط کشور در بخش صنایع غذایی و آشامیدنی است. برای طراحی مدل مذکور از روش‌شناسی «نظریة برخاسته از ...

  • صفحات آغازین 

    پدیدآور نامشخص (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2015-03-21)