دوره 6, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
چکیده های انگلیسی
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2013-12-22)
-
شناسایی عوامل مؤثر بر سیستم نوآوری تکنولوژیک در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2013-12-22)دستیابی به نوآوریهای پویا و توسعة فناوری در سایة شکلگیری سیستمهای نوآوری تکنولوژیک میسر میشود؛ از این رو این پژوهش با توجه به کمبود پژوهشهای پیشین در این حوزه در پی پاسخ به این پرسش است که عوامل مؤثر ...
-
تأثیر ذهنیت فلسفی بر گرایشهای کارآفرینی مورد مطالعه: مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2013-12-22)این مقاله به بررسی تأثیر ذهنیت فلسفی بر گرایشهای کارآفرینی مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط پرداخته است. طرح آن از نوع توصیفی است که به روش همبستگی انجام گرفته است. جامعة تحقیق را همة مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط ایران ...
-
تحلیل الگوی تأثیرگذاری نوآوری بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار از طریق کارآفرینی گرایی
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2013-12-22)در آغاز قرن بیست و یکم، تغییرات سریع و همهجانبة جهانی چنان محیط فعالیت سازمانها را دگرگون کرده است که سازمانها و مدیران آنها برای سازگاری با تغییرات و تحولات جهانی باید راههای نوینی برای اقدامات بیابند تا بتوانند ...
-
طراحی مدل معادلات ساختاری توسعة کارآفرینی سازمانی در تعاونی های توسعة روستایی استان زنجان
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2013-12-22)کارآفرینی سازمانی یکی از شاخههای اصلی کارآفرینی است که نقش کلیدی در موفقیت سازمانها دارد؛ از سویی دیگر، عوامل متعددی بر فرایند توسعة کارآفرینی سازمانی تأثیرگذارند که باید مطالعه و شناسایی شوند. با درنظرگرفتن اهمیت موضوع، ...
-
تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینی دانشجویان رشتههای فنیوحرفهای
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2013-12-22)مقالة حاضر به بررسی تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینی دانشجویان رشتههای فنیوحرفهای میپردازد. آموزشکدههای عالی فنی و حرفهای از مراکز فعال در آموزش عالی هستند که دانشجویان را علاوه بر دانش تئوری با مهارتهای عملی ...



