نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorشریفی, سید مهدیfa_IR
dc.contributor.authorمرزبان, بیتاfa_IR
dc.contributor.authorلبافی, سمیهfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T19:23:16Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T19:23:16Z
dc.date.available1399-08-01T19:23:16Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T19:23:16Z
dc.date.issued2018-07-23en_US
dc.date.issued1397-05-01fa_IR
dc.date.submitted2018-03-10en_US
dc.date.submitted1396-12-19fa_IR
dc.identifier.citationشریفی, سید مهدی, مرزبان, بیتا, لبافی, سمیه. (1397). آسیب‎شناسی سیاست‎گذاری تولید محتوای فضای مجازی در ایران. مدیریت دولتی, 10(2), 251-268. doi: 10.22059/jipa.2018.254248.2235fa_IR
dc.identifier.issn2008-5877
dc.identifier.issn2423-5342
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jipa.2018.254248.2235
dc.identifier.urihttps://jipa.ut.ac.ir/article_66108.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/458035
dc.description.abstract<strong>هدف:</strong> هدف پژوهش حاضر شناخت و بررسی آسیب‌های فرایند سیاست‎گذاری نظارت بر مدیریت تولید محتوا در فضای مجازی ایران است.<br /> <strong>روش:</strong> این پژوهش با استفاده از رویکرد کیفی اجرا شده و داده‎های آن از طریق برگزاری مصاحبه‌های نیمه ‌ساختاریافته با 10 نفر از خبرگان حوزه قوانین و مقررات فضای مجازی که دست کم پنج سال سابقه فعالیت در این حوزه را داشتند، جمع‎آوری شده است. همچنین روش نمونه‌گیری، گلوله برفی بوده است.<br /> <strong>یافته</strong><strong>‎</strong><strong>ها:</strong> با استفاده از روش تجزیه و تحلیل مضمون متن مصاحبه‌ها، آسیب‌های فرایند سیاست‎گذاری مدیریت و نظارت بر تولید محتوا در فضای مجازی، شناسایی شد و در هفت دسته کلی قرار گرفت.<br /> <strong>نتیجه</strong><strong>‎</strong><strong>گیری:</strong> آسیب‌های شناسایی شده که به هفت طبقه دسته‎بندی شدند، عبارت‌اند از: آسیب‌های سیستم نظارتی، سیاست‌های تولید محتوا، حمایت از تولید محتوا، امنیت و حریم خصوصی، عوامل و زیرساخت‌های فرهنگی، ضعف در تصمیم‌گیری و زیرساخت‌های فنی.<br />fa_IR
dc.format.extent304
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت دولتیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Public Administrationen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jipa.2018.254248.2235
dc.subjectآسیب‌شناسیfa_IR
dc.subjectسیاست‎گذاریfa_IR
dc.subjectفضای مجازیfa_IR
dc.subjectقوانین و مقرراتfa_IR
dc.subjectمدیریت تولید محتواfa_IR
dc.subject27. شهر دیجیتالfa_IR
dc.titleآسیب‎شناسی سیاست‎گذاری تولید محتوای فضای مجازی در ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت رسانه، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی ـ شاخه مدیریت رسانه، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدکتری مدیریت رسانه، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue2
dc.citation.spage251
dc.citation.epage268


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد