نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorرسولی, رضاfa_IR
dc.contributor.authorشهائی, بهنامfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T19:22:47Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T19:22:47Z
dc.date.available1399-08-01T19:22:47Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T19:22:47Z
dc.date.issued2009-09-23en_US
dc.date.issued1388-07-01fa_IR
dc.identifier.citationرسولی, رضا, شهائی, بهنام. (1388). فساد اداری در مدارس آموزشی: عوامل موثر بر پیدایش، گسترش و کاهش آن. مدیریت دولتی, 1(3)fa_IR
dc.identifier.issn2008-5877
dc.identifier.issn2423-5342
dc.identifier.urihttps://jipa.ut.ac.ir/article_20311.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/457998
dc.description.abstractبهترین روش برای مقابله با فساد اداری، شناسایی علل پیدایش و تعبیه راه‌هایی برای مقابله با بروز آتی و گسترش آن است. این تحقیق قصد دارد تا با وارد شدن به عرصه مدارس (که کمتر در ادبیات موضوعی این مفهوم مشاهده می‌شود) علل بروز فساد در مدارس آموزش و پرورش را شناسایی کرده و متعاقباً راهکارهایی را برای مقابله با عوامل بروز و گسترش فساد ارایه اداری نماید. نتایج حاکی از آن است که شرایط اقتصادی کارکنان بیشترین و قوانین و مقررات کمترین تأثیر را در پیدایش و گسترش فساد اداری دارند. هم‌چنین، راهکارهای اداری و مدیریتی، راهکارهای فرهنگی و اجتماعی، راهکارهای سیاسی و راهکارهای اقتصادی، به ترتیب، بر کنترل و کاهش فساد اداری در مدراس آموزش و پرورش تأثیر دارند.fa_IR
dc.format.extent197
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت دولتیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Public Administrationen_US
dc.subjectبخش آموزش و پرورشfa_IR
dc.subjectعوامل بروز و کنترلfa_IR
dc.subjectفساد اداریfa_IR
dc.titleفساد اداری در مدارس آموزشی: عوامل موثر بر پیدایش، گسترش و کاهش آنfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشگاه پیام نورfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه پیام نورfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue3


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد