نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorیعقوبی, نورمحمدfa_IR
dc.contributor.authorابراهیم پور, حبیبfa_IR
dc.contributor.authorشاکری, رویاfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T19:21:45Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T19:21:45Z
dc.date.available1399-08-01T19:21:45Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T19:21:45Z
dc.date.issued2016-11-21en_US
dc.date.issued1395-09-01fa_IR
dc.date.submitted2016-07-11en_US
dc.date.submitted1395-04-21fa_IR
dc.identifier.citationیعقوبی, نورمحمد, ابراهیم پور, حبیب, شاکری, رویا. (1395). ارائۀ الگوی نیاز‌های کاربران دولت همراه در ایران. مدیریت دولتی, 8(3), 393-414. doi: 10.22059/jipa.2016.60761fa_IR
dc.identifier.issn2008-5877
dc.identifier.issn2423-5342
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jipa.2016.60761
dc.identifier.urihttps://jipa.ut.ac.ir/article_60761.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/457928
dc.description.abstractتأثیر مهم دولت همراه بر آیندۀ کسب‎وکارها و جوامع در مطالعات متعددی به اثبات رسیده ­است. هدف تحقیق حاضر، ارائۀ مدلی برای نیاز­ها و ملزومات کاربری دولت همراه بر اساس مرور ادبیات تحقیق و اعتبارسنجی مدل پیشنهادی است. یافته­ها حاکی از آن است که تراکنش­های کارا و اثربخش شامل زمان، امنیت و حریم خصوصی، قابلیت اعتماد و هزینه مهم­ترین و ضروری­ترین بُعد برای دستیابی به خدمات موفق دولت همراه است. به‎دنبال آن کیفیت خدمات شامل ضمانت و تضمین، مسئولیت­پذیری و قابلیت اطمینان؛ ارتباط متقابل دولت و شهروندان شامل صحت محتوا و شفاف­سازی در تراکنش­های مالی، قابلیت تعامل‎پذیری در سطوح مختلف و شهروندمداری؛ ارزش درک­شده شامل سودمندی درک­شدۀ خدمات و سهولت درک­شدۀ استفاده از خدمات و در نهایت عاملیت (کارکردگرایی) شامل قابلیت دسترسی، خودکارآمدی و واسط کاربری از نیاز­های کاربران دولت همراه در ایران به‎شمار می‌روند.fa_IR
dc.format.extent374
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت دولتیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Public Administrationen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jipa.2016.60761
dc.subjectخدمات دولتیfa_IR
dc.subjectدولت همراهfa_IR
dc.subjectشهروندانfa_IR
dc.subject06. مدیریت دولتی - فناوری و بخش دولتیfa_IR
dc.titleارائۀ الگوی نیاز‌های کاربران دولت همراه در ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد مدیریت دولتی، دانشکدۀ اقتصاد و مدیریت، دانشگاه سیستان و بلوجستان، زاهدان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار مدیریت دولتی، دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentمربی گروه مدیریت، دانشکدۀ علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد سنندج، سنندج، ایرانfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue3
dc.citation.spage393
dc.citation.epage414


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد