• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت دولتی
    • دوره 6, شماره 4
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت دولتی
    • دوره 6, شماره 4
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    نقش مدیریت دانش در سازمان‌های هولوگرافیک (مورد مطالعه: اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام)

    (ندگان)پدیدآور
    تابان, محمدشرفی, وحیدحیدریان, حسینبابایی, سیروس
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    874.8کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله علمی پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف این پژوهش، مطالعة مدیریت دانش در سازمان‌های هولوگرافیک است. برای نیل به این هدف، پس از مطالعه و بررسی یافته­های پژوهش‌های پیشین در قالب مبانی تئوریک تحقیق، چارچوب مورد نظر ارائه می‌شود. برای بررسی میدانی، در پژوهش حاضر، از جامعة آماری شامل اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایلام (مشتمل بر دانشکده­های زیرمجموعه) استفاده شده است. این پژوهش به­لحاظ هدف، کاربردی و از نظر گردآوری داده‌ها توصیفی- پیمایشی است. ابزار گردآوری اطلاعات علاوه بر مطالعة کتابخانه­ای، پرسشنامة محقق­ساخته است که روایی آن از سوی خبرگان و پایایی آن از طریق روش آلفای کرونباخ تأیید شده است. برای تحلیل ابعاد چارچوب مفهومی از روش تحلیل عاملی تأییدی و به­منظور بررسی میزان روابط میان ابعاد چارچوب تحقیق، از رویکرد مدل­سازی معادله­های ساختاری (SEM) استفاده شده است. یافته‌های تحقیق نشان می‌دهد که بین ابعاد شناسایی­شدة مدیریت دانش و چارچوب و ماهیت هولوگرافیکی سازمان‌، روابط معناداری وجود دارد و الگوی ارائه­شده از برازش قابل قبولی برای تبیین آن برخوردار است.
    کلید واژگان
    دانش تکنولوژیک
    دانش مستند
    دانش نیروی انسانی
    سازمان هولوگرافیک
    مدیریت دانش
    15. مدیریت دولتی نوین

    شماره نشریه
    4
    تاریخ نشر
    2014-12-22
    1393-10-01
    ناشر
    دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
    سازمان پدید آورنده
    استادیار گروه مدیریت، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه ایلام، ایلام، ایران
    دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، دانشگاه سمنان، سمنان، ایران
    دانشجوی کارشناسی مدیریت بازرگانی، دانشکدة علوم انسانی دانشگاه ایلام، ایلام، ایران
    دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی، دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران، تهران، ایران

    شاپا
    2008-5877
    2423-5342
    URI
    https://dx.doi.org/10.22059/jipa.2014.50754
    https://jipa.ut.ac.ir/article_50754.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/457803

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب