مرور دوره 6, شماره 3 بر اساس موضوع "35. احزاب سیاسی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
مطالعۀ تأثیر ابزارهای بازاریابی سیاسی بر مشارکت عمومی (مورد مطالعه: شهروندان منطقۀ 5 شهر تهران)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2014-09-23)امروزه از یکسو، چالش سیاستمداران برای نشاندادن چهرۀ متمایز از خود و برترییافتن نسبت به رقبا و از سوی دیگر، تلاش برای جلب مشارکت حداکثری مردم در صحنۀ انتخابات، اهمیت بازاریابی سیاسی را بیش از پیش نمایان کرده است. در این ...



