مرور دوره 12, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
الگویی برای شناسایی پیشرانهای کاربست مدل حکومت باز در دستگاههای اجرایی ایران (مورد مطالعه: وزارت کشور)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2020-04-20)هدف: اصلاحات فناوریمحور با تأکید بر جامعه دیجیتالی، بهویژه در بخش دولتی، در دستور کار اغلب کشورها قرار گرفته و به موضوع جدیدی برای بحث دولتهای امروزی بدل شده است. مدل حکومت باز با تکیه بر داده باز، از ...
-
تببین فرایند شکلگیری قابلیت شبکهای در سازمانهای دولتی فعال در پنجره واحد تجاری ایران با استفاده از نظریه دادهبنیاد
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2020-04-20)هدف: در عصر حاضر، شبکهسازی و همکاری بین سازمانهای دولتی، عامل مهمی برای ارائه خدمات یکپارچه است که در واقع باعث میشود که ارزش عمومی و طراحی سرویس از دیدگاه شهروندان ایجاد شود. برای این منظور، سازمانهای ...
-
تأثیر ابهام هدف سازمانی بر روحیه کاری کارکنان در سازمانهای خدمات عمومی به تفکیک مأموریت سازمانی و ویژگیهای فردی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2020-04-20)هدف: بر اساس بررسیهای انجام شده، ابهام هدف سازمانی در سازمانهای دولتی بسیار بیشتر از سایر سازمانهاست. هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر ابهام هدف سازمانی بر روحیه کاری کارکنان در سازمانهای خدمات عمومی استان ...
-
چارچوب بهبود پاسخگویی شرکتهای دولتی ایران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2020-04-20)هدف: این پژوهش با هدف ارائه چارچوب بهبود پاسخگویی شرکتهای دولتی اجرا شده است. با توجه به اهمیت وجود نظام پاسخگویی شرکتی در ارزیابی نحوه مدیریت منابع اقتصادی، در دنیای امروز به جنبههای مالی و عملیاتی ...



