نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorگلچین, نادرfa_IR
dc.contributor.authorکاوسی, اسماعیلfa_IR
dc.contributor.authorسیددوست, لیلاfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T19:12:07Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T19:12:07Z
dc.date.available1399-08-01T19:12:07Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T19:12:07Z
dc.date.issued2010-08-23en_US
dc.date.issued1389-06-01fa_IR
dc.date.submitted2019-05-21en_US
dc.date.submitted1398-02-31fa_IR
dc.identifier.citationگلچین, نادر, کاوسی, اسماعیل, سیددوست, لیلا. (1389). بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و میزان رضایت مشتریان )مورد مطالعه واحدهای بیمهای سازمان تأمین اجتماعی(. مطالعات توسعه اجتماعی ایران, 2(3), 113-135.fa_IR
dc.identifier.issn۲۲۵۲-۰۶۸۶
dc.identifier.urihttp://jisds.srbiau.ac.ir/article_14147.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/457306
dc.description.abstract<span class="fontstyle0">مقاله حاضر، نظر به جایگاه و نقش سازمان تأمین اجتماعی به عنوان اصلیترین و بزرگترین نهاد بیمهگذار در<br />کشور، و به منزله مهمترین ابزار و یکی از اهداف غایی سیاستگذاریهـای توسـعه پایـدار اقتصـادی، اجتمـاعی و<br />فرهنگی و با عنایت به خط مشیهای تدوین شده در اسناد استراتژیک این سازمان، بر لزوم توجه به »اصل مشتری<br />مداری« و جهتگیری در راستای جلب رضایت همه جانبه بیمهشدگان تحت پوشش متمرکز شده است.<br />با استناد به مبانی نظری تحقیق که تلفیقی است از نظریه سرمایه اجتماعی جیمز کلمـن و تئـوری کـنش در<br />سازمان دیوید سـیلورمن، در حـوزه مـدیریت منـابع انسـانی و رفتـار سـازمانی، سـرمایه اجتمـاعی را بـه عنـوان<br />زیرمجموعهای از عناصر بین الاذهانی فرهنگ سازمانی قرار داده است. همچنین نوع رفتار پرسنل با یکـدیگر و بـا<br />مراجعان را مؤثر تشخیص داده و فرضیه اصـلی تحقیـق را در قالـب بررسـی تـأثیر سـرمایه اجتمـاعی موجـود در<br />واحدهای بیمهای سازمان تأمین اجتماعی بر میزان رضایت بیمهشدگان، از نحوه برقراری تعامل کارکنان با آنها و از<br />جنبه مطلوبیت، اثربخشی و رضایتمندی، صورتبندی میکند</span> <br /><br />fa_IR
dc.format.extent283
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات توسعه اجتماعی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Iranian Social Development Studiesen_US
dc.subjectسرمایه اجتماعیfa_IR
dc.subjectسازمان تأمین اجتماعیfa_IR
dc.subjectتوسعه پایدارfa_IR
dc.titleبررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و میزان رضایت مشتریان )مورد مطالعه واحدهای بیمهای سازمان تأمین اجتماعی(fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت معلمfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد قیام دشت)نویسنده مسئولfa_IR
dc.contributor.departmentفارغالتحصیل کارشناسی ارشد جامعهشناسی از دانشگاه تربیت معلم و کارشناس سازمان تأمین اجتماعیfa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue3
dc.citation.spage113
dc.citation.epage135


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد