مرور دوره 11, شماره 3 (پیاپی 43) بر اساس موضوع "خرید مجدد آنلاین"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
توسعه الگوی اجتماعی رفتار خرید مجدد آنلاین با در نظر گرفتن نقش عوامل پیش از خرید و پس از خرید
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2019-07-23)با رشد و توسعه فناوری اطلاعات و فراگیر شدن استفاده از اینترنت و تأثیر آن بر همه جنبه های زندگی، ماهیت کسب و کارها نیز در حال دگرگون شدن هستند. در این میان خرده فروشی اینترنتی نیز به عنوان یک شیوه نوین توزیع کالاها درآمده ...



