• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی
    • دوره 42, شماره 48
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی
    • دوره 42, شماره 48
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ارزیابی درونی در کتابخانه‌های دانشگاهی: مطالعه موردی کتابخانه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تربیت معلم آذربایجان

    (ندگان)پدیدآور
    شهبازی, رحیمصداقت, دکتر کامران
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    650.8کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف: هدف از انجام پژوهش حاضر، ارزیابی درونی کتابخانه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تربیت معلم آذربایجان و تعیین وضعیت موجود آن براساس نظر کارشناسان است. این مقاله بر آن است تا با ارائه یک روش برای ارزیابی درونی کتابخانه‌های دانشگاهی، مدیران و برنامه‌ریزان این‌گونه مراکز را در شناخت و بهبود وضعیت کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی یاری رساند. روش:روش پژوهش براساس ارزیابی، درونی است و برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه، مصاحبه و فرم‌های اطلاعاتی استفاده شده است. یافته‏ها: یافته‌ها نشان می‌دهد که در کتابخانه دانشکده ادبیات و علوم انسانی، پایین‌ترین درصد عامل‌ها مربوط به عامل خدمات و آموزش (39 درصد)، و عامل بودجه (45درصد) می‌باشد. درصد موفقیت سایر عوامل کتابخانه عبارتند از: مدیریت (5/55 درصد)، نیروی انسانی (58 درصد)، منابع (48 درصد)، سازماندهی (58 درصد) و ساختمان و تجهیزات (57 درصد).
    کلید واژگان
    ارزیابی درونی
    اعتبارسنجی
    دانشکده ادبیات و علوم انسانی. دانشگاه تربیت معلم آذربایجان
    مراکز اطلاع‌رسانی

    شماره نشریه
    48
    تاریخ نشر
    2008-10-22
    1387-08-01
    ناشر
    دانشگاه تهران
    University of Tehran

    شاپا
    1338-1026
    URI
    https://jlib.ut.ac.ir/article_21323.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/456967

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب