روابط عمومی در کتابخانههای دانشگاهی
(ندگان)پدیدآور
مارشال, نانسی ج.زارع, امیننوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
نیاز به روابط عمومی در کتابخانههای دانشگاهی اغلب ناشناخته مانده است. این مقاله به تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده از مصاحبه با سیزده تن از مدیران کتابخانهها درباره روابط عمومی میپردازد. با اینکه اغلب مصاحبه شوندگان به اهمیت روابط عمومی قوی اعتقاد دارند، بسیاری از آنها ایجاد واحد روابط عمومی را به طور جدی و سازماندهی شده پیگیری نکردهاند.
کلید واژگان
روابط عمومیکتابخانه دانشگاهی
مدیریت کتابخانه
شماره نشریه
43تاریخ نشر
2007-06-221386-04-01
ناشر
دانشگاه تهرانUniversity of Tehran




