نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسلیمانی, محمدرضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T19:07:07Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T19:07:07Z
dc.date.available1399-08-01T19:07:07Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T19:07:07Z
dc.date.issued2000-04-20en_US
dc.date.issued1379-02-01fa_IR
dc.identifier.citationسلیمانی, محمدرضا. (1379). رضایت شغلی کتابداران وتاثیر آن برکیفیت ارائه خدمات کتابخانه. تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی, 32(35)fa_IR
dc.identifier.issn1338-1026
dc.identifier.urihttps://jlib.ut.ac.ir/article_13312.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/456904
dc.description.abstractبدون شک نیروی انسانی ماهر وکارامد یکی ازمهمترین ابزارها برای رسیدن به اهداف کتابخانه ها می باشدو میزان رضایت شغلی آنها تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت خدمات ارائه شده ی کتابخانه دارد .دراین مقاله رضایت شغلی هم به عنوان یک متغیر وابسته که متاثر از عوامل مختلفی چون محتوای شغل، سیستم پاداش، سرپرستی ،همکاران مناسب ،رشد کیفی کتابداران ‹آموزش› وشرایط فیزیکی محیط کتابخانه وهم به عنوان یک متغیر مستقل که برعوامل مختلفی چون عملکرد کتابداران ،غیبت ،جابجایی ونیز سلامت جسمانی وروانی تاثیر دارد ،مورد مطالعه قرار گرفته است.به کارگیری کتابداران در پست های مختلف با توجه به تخصص وخصوصیات اخلاقی ورفتاری انها ،ارتقای شغلی وپرداخت های مالی طبق ضوابط مشخص ،سهیم نمودن کارکنان در تصمیم گیری های کتابخانه ،برگذاری دوره های کوتاه مدت برای کتابداران وشرکت دادن آنها درهمایش های مختلف برای آشناشدن با آخرین تحولات وپیشرفت های حاصل شده درحرفه ،انتصاب سرپرستان متخصص وکارامد برای قسمت های مختلف ،ایجاد محیط کاری صمیمی ومناسب،از مهمترین وظایف مدیران کتابخانه ها جهت تامین رضایت شغلی کتابداران می باشد.fa_IR
dc.format.extent295
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Academic librarianship and Information Researchen_US
dc.subjectبهره وریfa_IR
dc.subjectخدمات کتابخانه ایfa_IR
dc.subjectرضایت شغلیfa_IR
dc.subjectکتابدارانfa_IR
dc.subjectنیروی انسانیfa_IR
dc.titleرضایت شغلی کتابداران وتاثیر آن برکیفیت ارائه خدمات کتابخانهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume32
dc.citation.issue35


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد