نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمقدس زاده, حسنfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T19:03:48Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T19:03:48Z
dc.date.available1399-08-01T19:03:48Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T19:03:48Z
dc.date.issued2018-11-22en_US
dc.date.issued1397-09-01fa_IR
dc.date.submitted2018-08-27en_US
dc.date.submitted1397-06-05fa_IR
dc.identifier.citationمقدس زاده, حسن. (1397). شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی بهینه خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری. تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی, 52(3), 119-139. doi: 10.22059/jlib.2019.264493.1352fa_IR
dc.identifier.issn1338-1026
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jlib.2019.264493.1352
dc.identifier.urihttps://jlib.ut.ac.ir/article_70166.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/456684
dc.description.abstractهدف: هدف اصلی پژوهش حاضر شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی بهینه خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری بوده است.<br /> روش: روش پژوهش با توجه به ماهیت موضوع، توصیفی- پیمایشی بوده؛ جامعه آماری پژوهش عبارت بودند از تمامی کاربران مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (15825 نفر) که به روش نمونه گیری تصادفی ساده و با استفاده از جدول کرجسی و مورگان تعداد 380 نفر از آن ها به عنوان نمونه انتخاب شده اند. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش، پرسشنامه پژوهشگر ساخته شامل 57 گویه بوده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها برای شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی بهینه خدمات از آزمون تحلیل عاملی با کمک نرم افزار SPSS ویرایش 22 استفاده شده است.<br /> یافته ها: با توجه به نتایج تجزیه و تحلیل عاملی و نمرات بدست آمده، 9 عامل موثر بر بازاریابی بهینه خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری شناسایی شد. عوامل شناسایی شده به ترتیب عبارت بودند از: ترفیع، محصول، شواهد فیزیکی، ارتباطات، قیمت، زیرساخت ها، دسترسی، اشخاص و مکان.<br /> اصالت اثر: با توجه به اهمیت بازاریابی خدمات در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی و از آنجایی که تاکنون پژوهش خاصی در زمینه بازاریابی خدمات مرکز منطقه ای علوم و فناوری صورت نگرفته، پژوهش حاضر از نوآوری لازم برخوردار می باشد و می تواند راهکارهایی برای مرکز مورد بررسی و مراکز مشابه ارائه نماید.fa_IR
dc.format.extent640
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Academic librarianship and Information Researchen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jlib.2019.264493.1352
dc.subjectبازاریابیfa_IR
dc.subjectبازاریابی بهینه خدماتfa_IR
dc.subjectمرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوریfa_IR
dc.titleشناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی بهینه خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدبیر/ انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارسfa_IR
dc.citation.volume52
dc.citation.issue3
dc.citation.spage119
dc.citation.epage139


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد