آمیخته بازاریابی دروب سایت کتابخانه های مرکزی دانشگاههای ایران
(ندگان)پدیدآور
نوشین فرد, فاطمهضیایی, ثریانوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
هدف: این پژوهش با هدف شناسایی تکنیکهای بکارفته در وب سایت کتابخانه های مرکزی دانشگاه های ایران از لحاظ بازاریابی انجام شده است.
روش: این پژوهش به روش پیمایشی تحلیلی انجام شده است. جهت جمع آوری دادهها از یک سیاهه ارزیابی استفاده شده است که با استفاده از مطالعه متون و نظر متخصصان تهیه شده است.
یافتهها:. نتایج این بررسی نشان داد که استفاده از تکنیکهای بازاریابی در وب سایتهای مورد بررسی در سطح بالایی نیست. میزان بکارگیری تکنیکها در دانشگاههای دولتی وضعیت مناسبتری نسبت به دانشگاههای غیر دولتی دارد.
کلید واژگان
بازاریابیکتابخانه دانشگاهی
کتابخانههای مرکزی
وب سایت
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2011-06-221390-04-01
ناشر
دانشگاه تهرانUniversity of Tehran
سازمان پدید آورنده
استادیار دانشیار گروه کتابداری و اطلاع رسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهراندانشجوی دکتری گروه کتابداری و اطلاع رسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران؛




